خبرگزاری کار ایران

شهردار جویبار مطرح کرد:

انجام تبادلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شهرداری های جویبار و تبریز

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۵۵۱

شهردار جویبار به منظور بازدید از طرح های شهرداری تبریز به این شهر سفر کرد و در این سفر بر همکاری فی ما بین این دو شهرداری تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،همت محمدنژاد شهردار جویبار پایتخت کشتی جهان در نشست صمیمی با مهندس ایرج شهین باهر شهردار تبریز با اشاره به ظرفیت های فرهنگی این دو شهر تاریخی بر لزوم همکاری‌های فرهنگی و اقتصادی مشترک تاکید کرده   و به تبادل نظر پرداختند.

شهردار جویبار هدف از این نشست را جذب سرمایه گذار برای پارک تفریحی، توریستی سیاهرود سراج کلا، تسریع در ساخت موزه کشتی و تبادلات فرهنگی، اجتماعی این دو شهر عنوان کرد.

محمد نژاد در خصوص چگونگی جذب سرمایه گذار در بخش های مختلف و همکاری های مشترک بین این دو شهر افزود: در مورد چگونگی جذب سرمایه گذار بحث و تبادل نظر شد و شهردار تبریز نیز ضمن رضایتمندی از این دیدار، قول همکاری و مساعدت دادند.

وی ابراز امیدواری کرد: انشالله در آینده شاهد توسعه تبادلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شهری و تبادل اطلاعات و تجارب بین این دو شهر تاریخی کشور خواهیم بود.

شهردار جویبار در خاتمه هدف از این دیدارها را افزایش رشد و توسعه شهر جویبار و شناساندن ظرفیتهای نهفته ی این شهر در کشور عنوان کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز