خبرگزاری کار ایران

هواشناسی مازندران پیش‌بینی کرد:

رگبار باران و وزش باد شدید در مازندران

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۶۸۶

هواشناسی مازندران نسبت به وزش مقطعی باد شدید همراه با رگبار و رعد و برق هشدار داد .

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: با شکل‌گیری جریانات مرطوب شمالی، از امروز تا پایان هفته وزش باد شدید موقتی ، افزایش ابر ، کاهش ۴ تا۸ درجه‌ای دما و رگبار و رعدو برق در استان پیش بینی می‌شود.

وی افزود : بیشینه دمای مناطق غربی استان برای این روزها ۲۶ تا ۲۹ درجه سانتی گراد و برای مناطق شرقی و مرکزی بیشینه دمای ۲۹ تا ۳۰ درجه سانتی گراد پیش‌بینی شده است.

احمد اسدی گفت: این شرایط جوی تمامی سطح استان را فرا می گیرد و مخاطراتی از قبیل احتمال خسارت به سازه های موقت و سست بنیان، تاسیسات و داربست‌ها ، شکستن شاخه‌های درختان، احتمال بروز سیلاب‌های ناگهانی محلی دور از انتظار نیست.

وی افزود: برای روز جمعه هم هوای مازندران صاف تا نیمه ابری گاهی با افزایش ابر بویژه در ارتفاعات و دامنه‌ها با رگبار و رعد و برق پراکنده است و از روز شنبه تا دوشنبه چهارم تا ششم مرداد ماه نیز هوای استان صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش تدریجی دما خواهد بود .

اسدی ادامه داد : دریای خزر از امروز چهارشنبه تا عصر جمعه مواج است و برای فعالیت‌های دریایی مناسب نخواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز