خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه مازندران:

محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۶۷۵

رئیس پلیس راه مازندران گفت که از امروز تا روز شنبه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سرهنگ علیرضا قدمی با بیان اینکه هم اکنون تردد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری پرحجم و روان است، اظهار کرد: محدودیت ترافیکی در جاده‌های استان از ساعت۱۲ امروز چهارشنبه اول مرداد ماه آغاز می‌شود و تا شنبه ۴مرداد ماه ادامه دارد.

وی همچنین به هشدار هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید و رگبار پراکنده اشاره کرد و افزود: احتمال ریزش سنگ و کوه و جاری شدن سیلاب در جاده های کوهستانی استان وجود دارد.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد وشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

سرهنگ قدمی گفت: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۵تا۲۴ روز جمعه ۳مرداد ماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸تا۲۴ روز جمعه از مرزن آباد به کرج بصورت یک طرفه خواهد شد.

وی افزود: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۵تا۲۲ روز جمعه ۳مرداد ماه از رودهن به آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷تا۲۲ روز جمعه از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) بصورت یک طرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد کامیون‌ها به استثنای خودرو‌های حامل سوخت و مواد فاسدشدنی از ساعت۱۲ چهارشنبه تا ساعت۲۴ همان روز و از ساعت ۶تا۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲و۳ مرداد ماه از محور هراز ممنوع است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز