خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه کربلای مازندران:

مرحله دوم نهضت کمک مؤمنانه از عید قربان در مازندران آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۴۲۷۹۴

فرمانده سپاه کربلا از اجرای مرحله دوم ‌نهضت کمک مؤمنانه در مازندران در سه دوره زمانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سرهنگ سیاوش مسلمی امروز در نشست خبری آغاز مرحله دوم نهضت کمک مؤمنانه، با اشاره به اینکه این نهضت میتنی بر هم‌افزایی دستگاه‌ها و مردم است، اظهار کرد: این رزمایش در بخش‌های مختلف یک‌کار اسلامی به معنای واقعی کلمه و از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است و آن‌هایی که در دفاع مقدس حضور داشتند، در مرحله نخست رزرمایش، حس فضای هشت سال دفاع مقدس را داشتند که همه مردم برای کمک در صحنه حضور داشتند.

وی به نقش رسانه‌ها در تقویت و گسترش این فرهنگ اشاره کرد و افزود: امروز در جنگ تمام عیار دشمن، رسانه ها به عنوان موثرترین عامل، نقش ارزنده در مقابله با این جنگ دارند اما متاسفانه به نقش رسانه به خوبی اهمیت داده نشده است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران افزود: در اجرای مرحله اول نهضت کمک مؤمنانه، بیش از ۳۳۳ هزار بسته معیشتی بالغ بر 124 میلیارد تومان بین 93 خانوار آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع شد.

مسلمی با اشاره به آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در حمایت از اقشار آسیب دیده از شیوع کرونا، گفت: مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه طی سه مرحله با شناسایی افراد نیازمند از عید قربان تا غدیر، دهه اول محرم و دهه آخر ماه صفر اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه مرحله دوم رزمایش با تشکیل قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با دبیری سپاه استان آغاز می شود، تصریح کرد: در مرحله دوم این رزمایش علاوه بر کمک‌های نقدی و غیر نقدی، لوازم التحریر، کارت هدیه و بسته‌های معیشتی بین افراد متاثر از ویروس کرونا توزیع می‌شود.

وی پرداخت تسهیلات به مشاغل آسیب دیده را هم از دیگر کمک‌های مومنانه در این مرحله از رزمایش برشمرد.

مسلمی افزود: در مرحله دوم این رزمایش از توان بسیجیان و نهادهای حمایتی از جمله بهزیستی، کمیته امداد امام (ره)، ستاد فرمان امام برای شناسایی نیازمندان واقعی با حفظ کرامت انسانی بهره برده می‌شود.

 وی در اجرای مرحله اول نهضت کمک مؤمنانه، بیش از ۳۳۳ هزار بسته معیشتی بالغ بر 124 میلیارد تومان بین 93 خانوار آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع شد.

مسلمی با اشاره به آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در حمایت از اقشار آسیب دیده از شیوع کرونا، افزود: مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه طی سه مرحله با شناسایی افراد نیازمند از عید قربان تا غدیر، دهه اول محرم و دهه آخر ماه صفر اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه مرحله دوم رزمایش با تشکیل قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با دبیری سپاه استان آغاز می شود، گفت: در مرحله دوم این رزمایش علاوه بر کمک‌های نقدی و غیر نقدی، لوازم التحریر، کارت هدیه و بسته‌های معیشتی بین افراد متاثر از ویروس کرونا توزیع می‌شود.

مسلمی پرداخت تسهیلات به مشاغل آسیب دیده را هم از دیگر کمک‌های مومنانه در این مرحله از رزمایش برشمرد.

وی ادامه داد : در مرحله دوم این رزمایش از توان بسیجیان و نهادهای حمایتی از جمله بهزیستی، کمیته امداد امام (ره)، ستاد فرمان امام برای شناسایی نیازمندان واقعی با حفظ کرامت انسانی بهره برده می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز