خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد:

تمامی فعالیت های ورزشی تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۲۶۳۰

مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران گفت:با متخلفانی که اقدام به بازگشایی اماکن ورزشی کنند شدیدا برخورد می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،حبیب حسین‌زادگان،مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران  با اشاره به مصوبات سی‌ویکمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای قرارگاه زیستی استان اظهار کرد: به‌دلیل وضعیت قرمز استان در شیوع کرونا به ناچار باری دیگر همه فعالیت‌های ورزشی به‌غیر از مسابقات رسمی فوتبال تعطیل اعلام می‌شود.

وی اهمیت حفظ سلامت افراد جامعه را مورد تاکید قرار داد و گفت: با متخلفانی که اقدام به بازگشایی اماکن ورزشی کنند و به مصوبات ستاد استانی مقابله با شیوع کرونا بی‌توجهی کنند شدیداً برخورد خواهد شد و قطعاً نسبت به پلمب چنین اماکن ورزشی اقدام خواهد شد.

حسین‌زادگان با اعلام اینکه سواحل پر تراکم یکی از محل‌های خطرناک شیوع کرونا محسوب می‌شود، گفت: طبق تصمیات جدید اتخاذ شده همه شناگاه‌های ساحلی استان مازندران نیز تعطیل شده است.

وی برنامه‌ریزی برای عدم حضور کارکنان با شرایط خاص را یکی دیگر از مصوبات جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اعلام و تاکید کرد: تمامی جلسات ادارات و تشکیلات تابعه تا عادی شدن وضعیت به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار و جلساتی که نیاز به حضور افراد باشد باید با رعایت سقف مجاز حضور و پروتکل‌های بهداشتی صورت گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز