خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی فرماندارساری:

تفرجگاه‌ها و اماکن گردشگری بخش کلیجانرستاق برای پیشگیری از کرونا تعطیل شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۲۲۰۷

شیوع ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و استان مازندران باعث شد تا ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در فرمانداری ساری تفرجگاه‌ها و اماکن گردشگری بخش کلیجانرستاق این شهرستان را از امروز تا اطلاع ثانوی تعطیل کند.

معاون سیاسی فرماندار ساری در گفتگو با خبرنگار ایلنا، اظهار کرد: تمام تفرجگاه‌ها و اماکن تفریحی و گردشگری بخش کلیجانرستاق ساری مانند ورودی جنگل‌ها به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی افزود: تمام ورودی‌های منتهی به جنگل این بخش که محل اسکان و تجمع گردشگران بوده بویژه « جنگل گلورد » هم تعطیل است.

مرتضی بابایی گفت: تا اطلاع بعدی از پذیرش همشهریان و مسافران در تفرجگاه‌ها و جنگل‌های بخش کلیجانرستاق جلوگیری می‌شود.

بابایی از مردم خواست برای پیشگیری از شیوع و سرایت ویروس کرونا و حفظ سلامت عموم در خانه‌های خود بمانند و از سفرهای غیر ضرور اجتناب کنند.

بخش کلیجانرستاق ساری یکی از بخش‌های گردشگری و صنعتی مرکز مازندران در مسیر جاده ساری-سمنان بوده و دارای قطب استراتژیک صنعتی نظیر صنایع چوب و کاغذ و اماکن تفریحی همچون سد شهید رجایی، سایت پروازی گلورد است. که دارای 47 روستا و بیش از 13 هزار نفر جمعیت است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز