خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل:

روند افزایشی بستری بیماران در شهرهای مختلف مازندران/ بستری شدن 15 کودک/ کادر درمان در حال جانفشانی است

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۹۴۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: در حال حاضر تعدادی از کادر درمانی بابل در روند خدمت رسانی به بیماران، گرفتار ویروس کرونا شدند و در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید فرزاد جلالی با اشاره به خدمات پنج ماهه شبانه روزی کادر درمان بابل، گفت: برخی از کادر درمانی که به علت کرونا بستری هستند بیش از ۲۰ روز است که فرزند خردسال خود را ندیده اند و اگر ما قدرشناس خدمت صادقانه آنها باشیم باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم.

وی ادامه داد: استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری یک و نیم متری و شستن دست‌ها به مدت ۲۰ ثانیه کار سختی نیست که با عدم رعایت این موارد ضمن اینکه جان عزیزان مان را به خطر می اندازیم هزینه‌های سنگینی به کادر درمانی تحمیل کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: خدمت رسانی به بیماران کرونایی با جدیت ادامه دارد و کادر درمانی با تمام وجود در حال جانفشانی است.

جلالی با هشدار اینکه میزان بستری بیماران در شهرهای مختلف استان همچنان در حال افزایش است، تصریح کرد:  با ممنوعیت برگزاری عروسی ها در تالار شاهد برپایی عروسی در باغ ها و منازل هستیم که عاجزانه از مردم عزیز تقاضا داریم عروسی‌ها، مهمانی‌ها و دورهمی را لغو کنند تا بتوانیم از افزایش بیماران جلوگیری کنیم.

وی با تاکید بر مراقبت بیشتر از سالمندان و کودکان گفت: افزایش تعداد بستری در سنین جوانان و میانسالان نگران کننده است و اکنون بیش از ۱۵ کودک در بیمارستان کودکان بستری هستند و تعدادی از کودکان هم در منازل در تحت درمان قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز