خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه مازندران خبرداد:

یک‌طرفه شدن محور کندوان و هراز در مازندران

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۷۵۵

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محور‌های کندوان و هراز در صورت مشاهده ترافیک سنگین فردا جمعه یک‌طرفه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سرهنگ علیرضا قدمی بابیان اینکه هم‌اکنون ترافیک در محورهای هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر عادی و روان است، گفت: محور‌های کندوان و هراز در صورت مشاهده ترافیک سنگین روز جمعه ۲۷ تیرماه یک‌طرفه می‌شود.

وی افزود: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه ۲۷ تیرماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا۲۴ روز جمعه از مرزن آباد به کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد شد.

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت:تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۲ روز جمعه ۲۷ تیرماه از رودهن به آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ روز جمعه از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت یک‌طرفه می‌شود.

قدمی افزود: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به‌استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۶ و ۲۷ تیرماه از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز