خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران:

خودرو حامل 40 کیلوگرم تریاک در شهرستان قائم‌شهر توقیف شد

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۷۴۲

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران از کشف 40 کیلوگرم تریاک که در یک خودرو جاسازی‌شده بود خبر داد و گفت: عوامل انتظامی یک قاچاقچی مواد مخدر را در این رابطه دستگیر کردند.

 

به گزارش خبرگزاری ایلنا، «سرهنگ علیرضا ثقفی» با اعلام این خبر گفت: مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان قائم‌شهر باخبر شدند.

وی، افزود: تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قائم‌شهر در عملیاتی ضربتی خودروی متهم را حین تردد در محور ورودی قائم‌شهر متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف 40 کیلوگرم تریاک در بازرسی از این خودرو خبر داد و اظهار داشت: متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ ثقفی اعتیاد را منشأ بسیاری از جرائم دانست و خاطرنشان کرد: جرائم متأثر از اعتیاد از قبیل سرقت، سرقت مسلحانه، طلاق، خودکشی، افسردگی و سرخوردگی، فروپاشی خانواده‌ها تنها بخشی از پیامدهای این پدیده شوم است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از شهروندان خواست: برای رسیدن به جامعه‌ای آرمانی و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و در صورت اطلاع از فعالیت عاملان مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز