خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد:

۶ شهر مازندران در وضعیت قرمز و نارنجی شیوع کرونا/ احتمال برقراری محدودیت‌های جدید

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۳۷۲

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران صبح امروز در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی از وضعیت قرمز و نارنجی شیوع کرونا در 6 شهر این استان خبر داد.

به گزارش "ایلنا"،سید عباس موسوی گفت: درحال حاضر شهرهای نوشهر، بهشهر، آمل و بابل در وضعیت قرمز کرونایی هستند و در قائمشهر و رامسر وضعیت نارنجی برقرار است.

وی گفت: به دلیل نزدیکی شهرهای استان مازندران، سرعت شیوع کرونا در استان به شدت درحال افزایش است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: تا چند هفته پیش درخصوص مهار ویروس کرونا بی نظیر عمل کردیم و از مرحله اول کنترل و کاهش این بیماری نیز عبور کردیم اما به دلیل عدم رعایت آحاد هم استانی‌ها بعد از بازگشایی ها و رفع محدودیت ها ، شاهد گسترش این بیماری هستیم.

موسوی هشدار داد که چنانچه وضعیت شیوع کرونا به همین منوال تداوم یابد، احتمال برقراری محدودیت‌های مجدد و تعطیلی شهرها وجود دارد.

وی تعداد بستری‌های مربوط به کرونا در مراکز درمانی حوزه دانشگاه علوم پزشکی مازندران را 563 نفر اعلام کرد و با اشاره به اینکه در شرایط کاملا متفاوتی نسبت به اسفند 98 به سر می‌بریم، گفت: در حال حاضر مشکلی در خصوص تخت های ویژه و عادی نداریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با قدردانی از تلاش کادر درمانی در استان در ایام کرونا گفت: به منظور تشویق همکاران کادر درمانی تاکنون طی دو مرحله 180 میلیارد ریال به حساب کادر درمانی واریز شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز