خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

گروه‌های جهادی خط تولید پوشاک اسلامی را راه اندازی کنند

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۰۳۷

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: عده‌ای در قالب گروه‌های جهادی در شرایط کرونایی اقدام به تولید ماسک و دیگر ملزومات بهداشتی می‌کردند اکنون که از آن شرایط حاد خارج شدیم، همین گروه‌ها در خط تولید البسه های ایرانی- اسلامی فعالیت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه امروز ساری با تبریک سالروز خجسته میلاد امام رضا (ع) نمازگزاران را به دوری از گناه و تقوا توصیه کرد و گفت: با داشتن تقوا مرتکب گناه کبیره نمی‌شویم اگر خطایی کردیم باید توبه کنیم ، هر کس توبه نکند ظالم است.

وی افزود: پیامبر اکرم (ص) فرمودند که پیش از مردن توبه کرده و رابطه خود و خدا را اصلاح کنید.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: گاهی خلاف‌ها، گناه سیاسی است که در درون خود هزاران حق‌الناس دارد و زمینه ساز بسیاری از مشکلات در جامعه بوده است ؛ اینجاست که توبه واجب می‌شود .

وی به روز 12 تیرماه سالروز حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران اشاره کرد و شهادت 290 سرنشین این هواپیما را نمونه‌ای از جنایت‌های آمریکا برشمرد.

امام جمعه ساری به بازگشت پیکر دو شهید خانطومان پس از چهار سال در استان مازندران اشاره کرد و گفت: پیکر این دو شهید بزرگوار با رعایت شرایط کرونایی در استان (ساری و  نور) برگزار می‌شود.

وی یادآورشد: به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی بنا به اعلام دانشگاه علوم پزشکی برخی از شهرهای استان قرمز شدند بر رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی تاکید کرد.

آیت الله لائینی به افسارگریختگی فرهنگی در جامعه اشاره کرد و اینکه مسئولان باید افزایش ولنگاری‌های اجتماعی را جدی بگیرند و اجازه ندهند اهداف پلید دشمنان در سایه تهاجم فرهنگی و غیره تحقق پیدا کند،گفت: برخی از تشکل‌های زیرزمینی این افسار گریختگی فرهنگی را مهندسی و ساماندهی می‌کنند بجای اینکه به دنبال مظاهر بی حجابی در خیابان‌ها و سواحل باشیم بهتر است باندهای پشت پرده را ساماندهی کنیم.

وی با بیان اینکه برای مقابله با بدحجابی که برگرفته از افکار مسموم دشمنان ایران اسلامی است باید برنامه‌ریزی اصولی و اساسی داشته باشیم، افزود: در مسئله حجاب و عفاف بهتر است نخست از ادارات و نهادهای دولتی شروع کنیم که بانوان هم در آن فعالیت دارند ، آنان حقوق‌بگیر نظام جمهوری اسلامی هستند می‌بایست حجاب اسلامی را بخوبی رعایت کنند.

آیت الله لائینی به حمایت از تولیدکنندگان پوشاک اسلامی در راستای ترویج پوشش مناسب در جامعه تاکید کرد وگفت: عده ای در قالب گروه‌های جهادی در شرایط کرونایی اقدام به تولید ماسک و دیگر ملزومات بهداشتی می‌کردند اکنون که از آن شرایط حاد خارج شدیم، همین گروه‌ها در خط تولید البسه های ایرانی- اسلامی فعالیت کنند.

امام جمعه ساری در بخش دیگر از سخنانش به افسارگریختگی اقتصادی در جامعه اشاره کرد و گفت: قبل از اینکه دولت بر ما نظارت کند خودمان خودنظارتی را آغاز کنیم تا اینگونه قیمت‌ها بی‌حساب و کتاب افزایش پیدا نکند. دستگاه‌های نظارتی در این زمینه نظارت بیشتری داشته باشند.

آیت الله محمدی لائینی گفت: اکنون بسیاری از قیمت‌ها شیب تند به خودش گرفته می‌طلبد دولت به برخی از مشاغل همچون کامیون داران و آژانس‌ها یارانه پرداخت کند البته می‌توان با شیوه‌های مختلف برخی از مشکلات را حل کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران به فرامین مقام معظم رهبری در سخنرانی روز هفت تیر مبنی بر دست‌های آلوده به فساد و دست‌های آلوده به کرونا اشاره کرد و گفت: این دو وجه اشتراک باهم دارند اینکه هر دو واگیر دار هستند اما فرقشان این است دست‌های آلوده به کرونا را باید شُست و دست‌های آلوده به فساد را باید قطع کرد.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی بر هدفشان که مبارزه با فساد اقتصادی است با قاطعیت عمل کنند از دستگاه قضایی استان مازندران نیز ضمن قدردانی خواستار شد که عملکرد ماهانه این دستگاه در مبارزه با مفاسد اقتصادی به مردم اعلام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز