خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی:

دولت باید بدهی 270 هزار میلیارد تومانی سازمان تامین اجتماعی را پرداخت کند

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۸۳۶

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که اگر تأمین اجتماعی نسبت به 270 هزار میلیارد تومان بدهی دولت اقدام نکند ما برخورد خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا،علی بابایی کارنامی امروز در گردهمایی روسای کانون های بازنشستگان و مستمری بگیران مازندران، گفت: فضای کشور جو ضد کارگری است، مشکلات کشور زیاد است، ولی باید مردم را امیدوار کرد.

وی افزود: هنوز بسیاری از ظرفیت‌ها روی میز نیامده است، من به عنوان وکیل مدافع مردم گفتم؛ اگر تأمین اجتماعی نسبت به 270 هزار میلیارد تومان بدهی دولت اقدام نکند ما برخورد خواهیم کرد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: کل پروژه‌های نیمه تمام در استان مازندران 25 هزار میلیارد تومان است، برگه سهام عدالتی که دست همین مردم است 75 هزار میلیارد تومان است، یعنی سه برابر پروژه‌های نیمه تمام! کاش پیشنهاد به مجلس بدهیم کارگزاری سهام عدالت را به تأمین اجتماعی بدهیم.

بابایی کارنامی تصریح کرد: از این دست پیشنهادات باید بیشتر داشته باشیم، نباید در انتظار پول نفت باشیم بحث 12 میلیون میلیارد تومان دارایی دولت دارد، برای تأمین امکانات چه کردند؟

وی با بیان اینکه کار کارشناسی شده در مجلس باید صورت بگیرد از ظرفیتهای فعلی باید استفاده کرد، ادامه داد: در ایام کرونایی ما به تعداد 67 میلیون نفر، کد بورسی گرفتیم و رکورد دنیا را زدیم.

بابایی کارنامی اضافه کرد: باید به نفع مشکلات استفاده کرد، دغدغه‌ها فراوان است امروز باید تجربیات دیدگاه‌های مدیریتی را در جامعه عملیاتی کنیم، ما در کشور قانون کم نداریم.

وی تأکید کرد: چهار طرح بزرگ همچون لایحه خدمات کشوری، که تکلیف یک مستخدم را برای 20 سال آینده مشخص میکند در مجلس دهم تعریف شده است اما شورای نگهبان این لایحه را به کمیسیون اجتماعی برگشت داد. از همه بحث‌ها استفاده میکنیم، در بحث نظارت‌ها شاهد بنگاهداری غلط در بانک رفاه هستیم البته در این بخش هم حرف داریم.

او یادآور شد: اصلاح نگاه باید صورت بگیرد، در این دولت وکشور فکر نکنم همینجوری اتفاقات خاصی بیفتند، 200هزار بشکه با 20 دلار میفروشیم 45 دلار زیان می‌دهیم، 30 سال قبل اینطور نبود عددها معکوس شده است.

بابایی کارنامی گفت: من فرقی بین مجلس دهم یا یازدهم قائل نیستم همدلی و وفاق باید صورت بگیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز