خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تامین اجتماعی مازندران تاکید کرد:

ضرورت همسان سازی نرخ بیمه ها

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۸۳۳

مدیر کل تامین اجتماعی مازندران گفت: نرخ حق بیمه ها همسان سازی شود .

به گزارش خبرگزاری ایلنا،سید علی اصغر محمودی مدیر کل تامین اجتماعی مازندران در گردهمایی رؤسای کانون های بازنشستگان و مستمری بگیران مازندران که صبح امروز در سالن اجتماعات تامین اجتماعی برگزار شد با بیان اینکه سازمان بزرگ تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه ای کشور است،اظهار کرد : تامین اجتماعی سازمانی درآمد هزینه است و معتقدم که 

این سازمان صندوقی است مشاء و بین النسلی ، چرا که امروز همه ما بیمه شده این سازمان هستیم.

وی به مشکلات بیمه شدگان تامین اجتماعی اشاره کرد و افزود: حل برخی از مشکلات حذف هرینه های اضافی و مدیریت درآمد و هزینه است با این توضیح که درآمد و هزینه  سازمان تامین اجتماعی با هم سنخیت ندارد حتی برای  پرداخت حقوق ماهانه بازنشستگان استقراض بانکی انجام می دادیم .

مدیر کل تامین اجتماعی مازندران با اعلام اینکه ماهانه 12 هزار میلیارد تومان حقوق به بازنشستگان استان پرداخت می شود،گفت: 10 درصد از سهم شستا را فروختیم تا برخی از مشکلاتمان مرتفع شود که البته این میزان فقط حقوق یک ماه بازنشستگان را تامین کرد و اگر ما تمامی سهام را بفروشیم تنها می توانیم حقوق یکسال را تامین کنیم بنابراین باید تدابیر درست و اساسی برای حل این مشکل اتخاذ کرد.

وی افزود: پنج هزار و 608 میلیارد تومان مصارف تامین اجتماعی است که از این مبلغ ،93 درصد صرف تعهدات قانونی مانند حقوق بازنشستگان،بازماندگان از کارافتاده ها و 7درصد هم  برای حقوق کارکنان و هزینه های سرمایه ای ،بیمه بیکاری و اداری هزینه می شود.

محمودی بیان کرد: مبلغی که از درآمد 4هزار و 700 میلیارد تومان  دریافت می شود که از این میزان 88 درصد آن حق بیمه است و 12درصد خسارت، جرائم بیمه بیکاری و سایر درآمدهاست.

وی با بیان اینکه 200 الی 300 هزار نفر در مازندران از یارانه دولتی استفاده می کنند از نمایندگان مردم مازندران در خانه ملت خواهان ساماندهی منابعی ورودی و خروجی تامین اجتماعی شد همچنین خواستار شد که نرخ حق بیمه ها همسان سازی شود .

مدیر کل  تامین اجتماعی مازندران گفت که دولت  مهمان های ناخوانده ای را که به سفره تامین اجتماعی دعوت می کند، منابع آن را هم تامین کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز