خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری مازندران:

کارگران خدوم مورد حمایت دستگاه قضایی قرار می‌گیرند/ اجازه بی‌حرمتی به جامعه کارگری نمی‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۶۴۲

رئیس کل دادگستری مازندران گفت:تمامی کسانی که در مسیر کار و تلاش گام بر می‌دارند؛ مورد حمایت دستگاه قضایی قرار می گیرند.

به گزارش‌خبرگزاری ایلنا، حجت الاسلام صادق اکبری امروز در دیدار با تشکلات کارگری با تبریک دهه کرامت، هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطر شهید بهشتی اظهار کرد: اگر در مسیر ائمه اطهار حرکت کرده و قدم برداریم بی شک به سعادت دنیا و آخرت دست پیدا خواهیم کرد.

وی به اهمیت جایگاه کارگران در جامعه پرداخت و بر حفظ این جایگاه تاکید کرد و یادآور شد: کار و کارگر در اسلام از جایگاه خاص و ویژه برخوردار است و آموزه های دینی ما نیز بر پاسداری حرمت کارگران تاکید ویژه دارد.

رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه بنا بر احادیث و روایات هر فردی که برای تامین معیشت خانواده ی خود گام بردارد؛ در راه خدا مجاهدت کرده است.

وی به حرکت جهادی کارگران در ارتقا و شکوفایی اقتصاد جامعه اشاره کرد و افزود: البته در شرایط کنونی سران کفر تلاش می کنند تا نظام جمهوری اسلامی را متزلزل کنند اما با جهاد همین مردم و شهدای والامقام در تحقق خواسته ی خود ناکام ماندند.

اکبری ادامه داد: سالهای متمادی است که دشمنان ما با هدف تضعیف پایه های اقتصاد کشورمان و تحریم ظالمانه تلاش دارند تا به اهداف شوم خود دست پیدا کنند و هر بار نیز این تحریم ها شدتش بیشتر می شود اما خوشبختانه با تلاش و همدلی ملت ایران، موفق به انجام اهدافشان نشده اند .

وی یکی دیگر از ناکامی دشمنان را وجود کارگران شریف جامعه دانست که همیشه در صف مقدم جهاد بوده اند ،افزود: بنابراین 

جایگاه  جامعه کارگری ما در مقابله با تحریم، توطئه دشمنان،  تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری و تحقق بخشیدن به شعارهای سال به ویژه امسال که سال جهش تولید نامگداری شد ؛برکسی پوشیده نیست.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت که فعالیت کارگران تیری بر قلب دشمنان در این جهاد اقتصادی است.

وی بوسه بر دستان کارگران را افتخار دانست و گفت که ما نیز بر دست کارگران این قشر زحمتکش و شریف جامعه بوسه می زنیم.

حجت الاسلام اکبری با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی از جامعه کارگری حمایت می کند افزود: هر گونه اقدام در حوزه های حقوقی، شورای تامین کمیسیون های کارگری نیاز باشد ما پای کار هستیم و به کسی هم اجازه اقدام نادرست بر علیه این افتخارآفرینان نمی دهیم.

وی به تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضائیه مبنی بر  رونق اقتصادی اشاره کرد و گفت: هیچ واحداقتصادی نباید توقیف و تعطیل شود البته دقت وبررسی لازم انجام می گیرد تا جامعه کارگری دچارمشکل و بیکاری نشوند.

حجت الاسلام اکبری با بیان اینکه بانک ها نباید هیچ واحد تولیدی را تملک کنند، ادامه داد: تمامی کسانی که در مسیر کار و تلاش گام بر می دارند ؛ حمایت حقوقی و قضایی می شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز