خبرگزاری کار ایران

از امروز تا جمعه؛

محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۱۶۹

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی تا روز جمعه در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه استان مازندران با بیان اینکه محدودیت ‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود،گفت: این محدودیت‌ها در جاده‌های هراز و کندوان اجرا می‌شود.

وی افزود: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محور کندوان از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه از کرج به مرزن آباد بسته می‌شود و از ساعت ۱۸ تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد شد.

وی ادامه داد: تردد خودرو‌های سنگین و نیمه سنگین از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه ۱۱ تیر تا ساعت ۲۴ جمعه ۱۳ تیر در جاده هراز ممنوع است.

قدمی گفت: تردد خودرو‌ها از ساعت ۱۵ تا ۲۲ روز جمعه از رودهن به شمال ممنوع و این جاده از ساعت ۱۷ تا ساعت ۲۲ همان روز از آب اسک به تهران یک طرفه می‌شود.

وی گفت: رانندگانی که قصد تردد از جاده‌های شمالی را دارند توصیه کرد به قوانین رانندگی توجه داشته باشند و با سرعت مطمئنه برانند تا سفری خوش برای همه رقم بخورد.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز