خبرگزاری کار ایران

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق مازندران عنوان کرد:

پیش بینی همکاری ١١۶ مگاواتی مشترکان همکار در طرح های پاسخگویی تابستان

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۵۰۷

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق مازندران از پیش بینی همکاری ١١۶ مگاواتی مشترکان همکار در طرح های پاسخگویی بار در تابستان امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید محمد علیان گفت: در طرح ها پاسخگویی بار در تابستان امسال بیش از ۴۰ مگاوات با جلب همکاری مشترکین صنعتی محقق می گردد.

وی افزود:همچنین بیش از ۶۸ مگاوات نیز از طرحهای جلب همکاری مشترکین اداری، سایر مصارف دیماندی، صنایع کشاورزی و طیور شامل شالیکوبیها و مرغداریها، سردخانه ها، ایستگاههای گاز فشرده طبیعی و دارندگان مولدهای برق خودتامین تحقق خواهد یافت.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق مازندران به همکاری خوب مشترکین سایر مصارف دیماندی، جایگاه های سوخت رسانی سی ان جی و نیز استفاده از مولدهای خود تامین در ساعات اوج بار پرداخت و خاطرنشان کرد: جایگاه های سی ان جی با همکاری ۵ مگاواتی و مشترکین سایر مصارف دیماندی با حدود ۴ مگاوات و مولد های خود تامین نیز در ساعات اوج بار حدود ۲ مگاوات در پیک بار تابستان امسال با شرکت توزیع نیروی برق مازندران همکاری می نمایند تصریح کرد با همکاری ۱۰ درصد مشترکان خانگی مازندرانی در ساعات پیک بار امسال می‌توان تابستان کم دغدغه‌ای پشت سر گذاشت.

وی از مشترکان خانگی مازندرانی خواست تا در ساعت اوج مصرف که از ساعت ۱۳ تا ۱۷ می باشد از وسایل برقی پر مصرف و غیر ضرور شامل ماشین لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی و اتو، خودداری و استفاده از این وسایل را به اوایل صبح و یا اواخر شب منتقل نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز