خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

احیای پروژه های راکد ماموریت مهم فرمانداران در سال جهش تولید است

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۰۵۹

احمد حسین زادگان با تأکید بر محورهای مهم و اولویت‌دار فعالیت‌های فرمانداران، گفت: پروژه‌های اولویت‌دار را پیگیری و با جدیت مشکلات پروژه‌های راکد را رفع کنید.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در نشست تخصصی با فرمانداران استان با تأکید بر این‌که ارتباط خود را با مردم تقویت کنید و با شیوه‌های متنوع، میزان دسترسی مردم به خود را افزایش دهید، افزود: نباید گسست ایجادشده ناشی از محدودیت‌های کرونایی؛ مانع ارتباط مؤثر با مردم شود.

استاندارمازندران با اشاره به این‌که رونق تولید و اعتلای اقتصادی در راستای برخورداری مردم و افزایش سطح رضایتمندی آنان باید با جدیت پیگیری شود، اظهار داشت: جهش تولید صرفاً شعار سال نیست، بلکه باید اساس و محور فعالیت فرمانداران باشد.

مقام عالی دولت در مازندران خاطرنشان کرد: رضایت‌مندی مردم هدف و اولویت فعالیت‌های ماست و در سراسر استان، فعالیت‌های اقتصادی باید محور حرکت باشد.

حسین زادگان از پسماند به‌عنوان یک اولویت کاری برای فرمانداران نام برد و بیان داشت: گردشگری یک ظرفیت توسعه‌ای و اقتصادی برای استان است و در این راستا بوم گردی به‌ویژه استفاده از ظرفیت‌های گردشگری آب‌بندان تا باید موردتوجه قرار گیرد.

استاندار رفع مشکلات واحدهای تولیدی و توجه به پروژه‌های نیمه‌تمام را از دیگر محورهای کاری مهم فرمانداران عنوان کرد و گفت: نظارت بر بازار، جذب سرمایه‌گذار و مقابله با کرونا مورد اهتمام مجدانه فرمانداران باشد.

حسین زادگان در خصوص رفع مشکلات واحدهای تولیدی به‌عنوان یکی از مأموریت‌های مهم فرمانداران، تأکید کرد: انتظار ما این است که فرمانداران مآمن تولیدکنندگان باشند و در راستای احیای واحدهای تولیدی شبانه‌روزی تلاش کنند.

وی یادآور شد: کرونا همچنان در کمین است و باید از سوی فرمانداری‌ها، نظارت بر اماکن عمومی در دستور کار باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز