خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

جهش تولید رمز عبور از مشکلات کشور است/تاکید برتحقق دولت الکترونیک

asdasd
کد خبر : ۹۲۸۶۳۰

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه محقق شدن شعار «جهش تولید» نیازمند تلاش فراگیر و همه جانبه است گفت: در صورت تحقق این شعار مهم؛ قیمت‌ها متعادل و دست قاچاقچیان نیز کوتاه می‌شود به همان ترتیب تولید افزایش و راند خواری نیز از بین می رود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا،آیت الله محمد باقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه امروز ساری نمازگزاران را به تقوای الهی توصیه کرد و گفت: اگر می‌خواهیم در این دنیای توطئه گر و ناجوانمرد با عزت، راه امام (ره) و شهیدان را ادامه دهیم خدا باید با ما باشد؛ این امر نیز مستلزم تقوای الهی است.

وی شهادت به وحدانیت خدا و رسالت پیامبر اکرم (ص) را دو خصلت رضایمتندی خداوند نسبت به بندگانش برشمرد و افزود: این دو شهادت تا قبل از عید سعید غدیر خم بوده است اما بعد از واقعه غدیر خداوند به آن دو شهادت تنها کفایت نمی‌کند و شهادت به امامت ،خلافت و ائمه معصومین را لازمه رضایت خود می داند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه محقق شدن شعار «جهش تولید» نیازمند تلاش فراگیر و همه جانبه است گفت: سه قوای مقننه، مجریه ،قضائیه و مسئولان برای تحقق این شعار رهبری تلاش مضاعف داشته باشند .

وی افزود: در صورت تحقق این شعار مهم؛ قیمت‌ها متعادل و دست قاچاقچیان نیز کوتاه می‌شود به همان ترتیب تولید افزایش و راند خواری نیز از بین می رود.

امام جمعه ساری به شیوع ویروس منحوس کرونا اشاره و اینکه کرونا علاوه بر زیان، تجربه‌های خوبی را برای ما به ارمغان آورد از جمله آن برگزاری جلسات استانی بصورت ویدئوکنفراس بوده است که ضمن رعایت نکات بهداشتی موجب شد تا مسافت،هزینه و ترافیک به موجب حضور مسئولان از سراسر استان کاهش یابد.

آیت الله لائینی «دولت الکترونیک» را موضوعی مهم و مورد تاکید دانست و بربا صحه گذاشتن بر ادامه این روند خاطرنشان کرد که دولت الکترونیک را جدی بگیریم.

وی با یادآوری اینکه ویروس کرونا پذیرایی در جلسات، مراسمات و مناسب‌ها را حذف کرد، گفت: چه اشکالی دارد جلسات ما بدون پذیرایی باشد؟ چرا باید اینهمه هزینه کرد؟! بهتر است این روال حتی پس از ریشه‌کنی ویروس کرونا ادامه داشته باشد.

آیت الله لائینی در بخش دیگر از سخنانش به تلاش‌های کادر درمان، گروه‌های جهادی و کمک مومنانه مردم اشاره و از زحماتشان قدردانی کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل نیز در جهت پیشگیری از شیوع این بیماری تلاش‌های زیادی کردند که قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه برخی از پرستاران نیز بصورت نیروی کمکی در بازه زمانی سه ماه همراه با دیگر کادر درمان در مبارزه با ویروس کرونا تلاش زیادی داشتند خواستارجذب این پرستاران در بدنه دانشگاه علوم پزشکی شد و ادامه داد: حقوق این تلاش‌گران سخت‌کوش بی کم و کاست پرداخت شود.

امام جمعه  ساری همچنین یادآور شد که ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا با پرچمداری وزارت بهداشت و درمان توانست اقدمات خوب و مناسبی را بر علیه این بیماری انجام دهد کشور ما حتی بهتر و شایسته‌تر از کشورهای پیشرفته توانست در مبارزه با این بیماری عمل کند.

وی افزود: علاوه بر بیماری کرونا بلای تبعیض نژادی در کشورهای آمریکا و اروپایی دامنگیرشان شده است و اینبار مردم این کشورها شعار مرگ بر آمریکای ما را در اعتراض‌های خیابانی علیه قتل یک شهروند سیاهپوست آمریکایی به دست پلیس این کشور همچنان سر می‌دهند. و حتی صداهای مردمی این کشورها از صدای ما نیز بلندتر شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ویروس کرونا همچنان وجود دارد مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

در نمازجمعه امروز ساری یادمان مرحوم آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه پیشین مازندران و امام جمعه ساری با حضور نمازگزاران در مصلی ساری رونمایی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز