خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه مازندران خبرداد:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی از فردا در مازندران

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۳۰۶

رئیس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به تعطیلات پایان هفته و برای تسهیل در عبور و مرور خودروها، محدودیت‌های ترافیکی از فردا در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سرهنگ علیرضا قدمی با اعلام این خبر گفت: تردد خودرو‌های سنگین و نیمه سنگین به جز مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ فردا سه شنبه ۲۷ خرداد تا ۲ بامداد یکشنیه اول تیر ممنوع است.

وی افزود: روز‌های جمعه و شنبه ۳۰ و ۳۱ خرداد از ساعت ۱۲ جاده هراز از شمال به جنوب یکطرفه شده و مسیر رودهن به سمت شمال بسته می‌شود. همچنین از ساعت ۱۴ تا ۲ بامداد روز‌های ذکر شده مسیر آب اسک به سمت تهران یکطرفه انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: از ساعت ۱۲ فردا مسیر مرزن آباد در جاده کندوان به سمت جنوب ممنوع و از ساعت ۱۵ همانروز تا ۲ بامداد، آمد و شد خودرو‌ها جنوب به شمال یکطرفه است.

وی افزود: هممچنین جاده کندوان روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ خرداد از ساعت ۱۲ مسیر جنوب به شما مسدود و از ساعت ۱۵ تا ۲ بامداد همانروز حرکت خودرو‌ها از مرزن آباد به سمت جنوب انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: منع رفت و آمد تریلی‌ها از ساعت ۸ تا ۲۴ جمعه در جاده قائم شهر به تهران و بالعککس (سوادکوه) اعمال خواهد شد.

قدمی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های استان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز