خبرگزاری کار ایران

دبیر برگزاری جشنواره ملی یادداشت نویسی گره:

۲۲۱ اثر به دبیرخانه مجازی جشنواره ملی «گره» رسید/10 یادداشت نویس برتر ویژه کرونا تجلیل می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۸۱۵

دبیر برگزاری جشنواره ملی یادداشت نویسی گره بابیان اینکه ۲۲۱اثر از ۲۴ استان کشور به دبیرخانه مجازی جشنواره ملی «گره» رسید، گفت: تلاش داریم ۲۹خردادماه جاری آئین اختتامیه این جشنواره به‌صورت مجازی و یا حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از ساری، رضا مبینی  امروز در نشست خبری نخستین جشنواره ملی گره با محوریت یادداشت نویسی گفت: برگزاری این جشنواره فرا استانی با موضوع کرونا به میزبانی بسیج رسانه نکا با شیوع این ویروس منحوس در ایران در دستور کار قرار گرفت.

وی ضمن قدردانی از زحمات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و سازمان بسیج رسانه استان برای برگزاری این جشنواره، افزود: 221اثر از 24استان کشور به دبیرخانه مجازی این جشنواره رسید و تلاش شد در پی شیوع کرونا این مهمان ناخوانده برای مردم تشریح و از شایعات دوری شود.

دبیر برگزاری جشنواره ملی یادداشت نویسی گره یادآور شد: تمرکز بر یادداشت نویسی از برنامه‌های مهم بسیج رسانه نکا بود که به همت مسئول این کانون اجرایی شد و به همین دلیل به‌عنوان پیشتاز یادداشت نویسی در بسیج رسانه مازندران، میزبان برگزاری جشنواره ملی یادداشت نویسی در مورد کرونا شد.

مبینی با بیان اینکه در بازه زمانی 15اسفندماه سال گذشته تا 31فروردین امسال آثار یادداشت نویسان سراسر کشور جمع‌آوری شد، گفت: 6اثر از 5استان به‌عنوان نفرات برتر و چهار اثر نیز به‌عنوان شایسته تقدیر معرفی و تجلیل خواهند شد.

وی بابیان اینکه داوری این جشنواره 20روزبه طول انجامید، گفت: تلاش داریم 29خردادماه جاری آئین اختتامیه این جشنواره به‌صورت مجازی و یا حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

برگزاری جشنواره بین‌المللی عکس با موضوع شهید «قاسم سلیمانی» در نکا

حسین زحمتکش مسئولبسیج رسانه شهرستان نکا درخصوص کرونا ویروس، گفت: مهم‌ترین هدف و مأموریت ما در بسیج رسانه تربیت کادر تراز انقلاب اسلامی است.

وی بابیان اینکه در جشنواره‌های متعدد با موضوع رسانه جای خالی رشته یادداشت نویسی مشهود بوده ازاین‌رو جشنواره «گره» با موضوع کرونا و محوریت دیده شدن زحمات یادداشت نویسان برگزار شد، افزود:  با همه توان تلاش کردیم که با حضور دهه هشتادی‌ها در بخش یادداشت نویسی موفق‌تر از قبل عمل کنیم.

مسئول بسیج رسانه شهرستان نکا با تاکید براینکه نوع نگاه جوانان ارزشمند و کارساز است گفت: 5 دوره یادداشت نویسی به همت بسیج رسانه نکا برگزار شد و تلاش داریم با تقویت این دوره‌ها در تربیت نیروی تراز انقلاب شاهد موفقیت‌هایی باشیم.

وی به علاقه‌مندی فعالان حوزه رسانه از 30استان کشور برای ارسال اثر به جشنواره گره اشاره کرد و گفت: تلاش داریم در بسیج رسانه نکا میزبان جشنواره بین‌المللی عکس با موضوع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باشیم.

زحمتکش افزود: این جشنواره در قالب اعلام فراخوان عکس از کشورهای مقاومت و در ایام سالگرد شهادت این شهید والامقام  برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز