خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران:

انتخابات خانه مطبوعات مازندران ۲۷ خرداد برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۸۰۸

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران از برگزاری انتخابات الکترونیکی خانه مطبوعات مازندران در روز ۲۷ خرداد از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، عباس زارع امروز یکشنبه در نشست خبری نخستین جشنواره ملی گره با محوریت یادداشت نویسی در خصوص کرونا ویروس ضمن تحسین بسیج رسانه شهرستان نکا برای برگزاری این رویداد ملی و خلاقانه، گفت: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اختتامیه این جشنواره به همراه معرفی برترین‌ها 29 خردادماه جاری برگزار در صورت عدم موافقت مسئولین این مراسم به‌صورت مجازی و یا به زمان دیگری موکول خواهد شد.

وی همچنین به برگزاری انتخابات الکترونیکی خانه مطبوعات مازندران در روز سه‌شنبه (27 خرداد) اشاره کرد و افزود: مازندران 506 عضو رسمی و 24 عضو افتخاری دارد که فقط اعضای رسمی مجاز به شرکت در انتخابات خانه هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران بابیان اینکه این انتخابات هم‌زمان با 12 استان دیگر کشور انجام و رأی‌گیری نیز به‌صورت الکترونیکی و از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ همین روز برگزار می‌شود و اعضای خانه مطبوعات استان می‌توانند از طریق پنل کاربری خود هفت نفر اعضای هیئت ‌مدیره و دو بازرس را از بین کاندیداها انتخاب کنند، گفت: 33 نفر از مدیران مسئول، خبرنگاران، نمایندگان رسانه‌های سراسری در استان، سرپرستان خبرگزاری‌ها و ... برای تصاحب کرسی در خانه مطبوعات مازندران نام‌نویسی کردند.

زارع گفت: طبق اساسنامه خانه مطبوعات، دو نفر از مدیران مسئول و یا صاحبان امتیاز نشریات چاپی یا الکترونیک، سه نفر از روزنامه‌نگاران شاغل در رسانه‌های استان،  یک نفر از مسئولان نمایندگی‌ها و سرپرستی‌های روزنامه‌های سراسری و یک نفر از مسئولان نمایندگی خبرگزاری‌ها یا پایگاه‌های خبری سراسری اعضای هیئت‌مدیره خانه مطبوعات را تشکیل می‌دهند.

وی بابیان اینکه اعضا برای شرکت در انتخابات باید از طریق پنل کاربری خود اقدام کنند، افزود: با توجه به اینکه تمام مراحل این انتخابات به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود و ممکن است برخی از اعضا، نام کاربری و رمز عبور خود را برای ورود به سامانه فراموش کرده باشند لازم است تا قبل از ورود به روند انتخابات نسبت به رفع مشکل و اقدام کنند تا بتوانند از حق خود برای شرکت در انتخابات استفاده نمایند.

زارع خانه مطبوعات را تنها تشکل رسمی ویژه اصحاب رسانه دانست و ابراز امیدواری کرد که انتخابات 27 خرداد با حضور حداکثری فعالان رسانه‌ای استان همراه باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز