خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه مطرح کرد:

برند سازی برنج مازندران در فروشگاه رفاه/توزیع تولیدات مازندران در هفته مازندران

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۶۶۵

مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه گفت:فروشگاه رفاه در جهت حمایت از تولیدات داخلی برنج مازندران را برند سازی می کند.

بزرگترین شعبه فرشگاه‌های زنجیره‌ای هایپر رفاه در مجتمع تجاری و تفریحی دنیای آرزو در مرکز مازندران با حضور مدیرعامل این فروشگاه، نمایندگان مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، گلچوب معاون اقتصادی استاندار،فرماندار و دیگر مسئولان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، رسول محمدی، مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در آیین گشایش این هایپر رفاه گفت: این فروشگاه با بیش از 4 هزار متر فضای فروشگاهی بزرگترین فروشگاه در خطه ی سرسبز شمال کشور است.

وی با اعلام اینکه در سالجاری 12 فروشگاه جدید 

در شهرهای اصفهان،تبریز، رشت، تهران، ساری و قزوین افتتاح شد،افزود: با افتتاح این فروشگاه ها توانستیم برای حدود 897 نفر اشتغال ایجاد کنیم.

مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه با بیان اینکه بنا داریم تا پایان امسال 120 فروشگاه جدید را در سطح کشور افتتاح کنیم، گفت: در سالی که گذشت توانستیم تجربه اشتغالزایی برای تعداد 11 هزار نفر به بطور مستقیم در بیش از 800 شعبه فراهم کنیم.

وی افزود:  یکی از ابزارهای  رونق تولید در سال 'جهش تولید' این است که مردم با سهولت به کالاهای ایرانی دسترسی داشته باشد البته داریم تلاش میکنیم تا با همکاری سه هزار تولید کننده بزرگ، کالاهایشان را با کیفیت خوب و با قیمت مناسب به دست مصرف کننده برسانیم .

محمدی با بیان اینکه برنج مازندران با برند رفاه در فروشگاه های زنجیره ای رفاه در سراسر کشور عرضه می شود و نصرف کنندگان هم استقبال خوبی از این کالا نشان داده اند، ادامه داد: 

البته کشاورزان و تامین کنندگان برنج مازندران در این زمینه کمک خوبی را به ما ارائه کردند.

وی اعلام کرد: بنا داریم در هفته ی مازندران دیگر اقلام این استان را در فروشگاه های زنجیره ای رفاه به دست مصرف کنندگان برسانیم.

مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه حذف واسطه، مشتری مداری و حمایت از تولید داخلی را از مهم ترین مزیت های این نسل فروشگاهی برشمرد.

محمدی یادآور شد که در زمان شیوع کرونا با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره)  حدود 12 هزار بسته مواد غذایی در بین نیازمندان توزیع کردیم. همینطور 20 هزار بسته معیشتی در استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

فروشگاههای زنجیره ای به شبکه ای از خرده فروشیهای کوچک و بزرگ گفته می شوند که کالاهای یکسانی را با مالکیت انحصاری ارائه می کنند. 

فروشگاه رفاه اولین بار در ایران از سال 1374 راه اندازی شد و در حال حاضر بیش از  270 فروشگاه زنجیره ای در سطح کشور مشغول ارائه خدمات به مردم هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز