خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد:

معیشت و اقتصاد مردم در اولویت فعالیت های نمایندگان قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۵۱۵

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: معیشت و اقتصاد مردم در اولویت فعالیت های نمایندگان قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا،آیت الله محمد باقر محمدی لائینی امروز پنج شنبه در شورای اداری شهرستان ساری ضمن قدردانی از دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل برای مقابله با ویروس کرونا گفت: خطر ویروس کرونا همچنان وجود دارد و باید همچون گذشته پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم.

وی با بیان اینکه هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به محرومین نیست،گفت: فقر و تنگدستی به مراتب دشوارتر از بیماری کروناست ضرورت دارد زمینه معشیت مردم را فراهم کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران به همکاری اصناف و بازاریان در شرایط کرونایی اشاره  و اینکه از 36 هزار اصناف بیش از 26 هزار واحد صنفی تعطیل شده بودند،ادامه داد: مسئولان به مشکلات این قشر از جامعه هم توجه ویژه داشته باشند.

آیت الله لائینی خواستار شد که نمایندگان مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی مشکلات این دو شهرستان را احصاء کرده و مشکلات موجود را به وضع مطلوب تغییر دهند.

وی به وحدت و انسجام دو نماینده ساری و میاندرود اشاره و بر حمایت خود از این دو نماینده تاکید کرد .

آیت الله لائینی گفت: برغم نقاط قوت در حوزه فرهنگی اما نابسامانی فرهنگی همچنان وجود دارد که نیاز به توجه بیشتر در این حوزه وجود دارد در عین حال اقتصاد و معیشت در اولویت قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز