خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران:

مطالبه گری اجتماعی مهم ترین رویکرد ستاد امر به معروف استان است

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۲۰۹

دبیر اجرایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران گفت: مطالبه گری اجتماعی از مهم ترین رویکرد این ستاد در سالجاری است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، خلیل صالحی امروز چهارشنبه در همایش دبیران ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان ها  و شورای دستگاهای دولتی و سازمان های غیر دولتی امر به معروف و نهی از منکر مازندران در ساری گفت: مطالبه گری اجتماعی از مهم ترین رویکرد این ستاد در سالجاری است.

وی افزود: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در رویکردهای جدید،ترویج و اشاعه فرهنگ عمومی امر به معروف و نهی از منکر، استفاده از ظرفیت رسانه ها و نیز مطالبه گری مردمی توجه ویژه ای دارد.

دبیر اجرایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با اشاره بر تاثیر گذاری فعالیت های فرهنگی بر افکار عمومی گفت: وظیفه ستاد احیاء،ترویج و ترغیب فریضه امر به معروف و نهی از منکر در بین آحاد و اقشار جامعه است.

وی افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری طی سال های اخیر مبنی بر لزوم مزالبه گری و احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر برای اصلاح جامعه با تشکیل معاونت اجتماعی و مطالبه گری سعی کردیم قدم های مثبتی را در راستای فرامین رهبری برداریم.

صالحی با مهم بر شمردن عفاف و حجاب در دستگاهای دولتی و سازمان های خصوصی گفت: در این زمینه نیز نظارتها به صورت ویژه انجام می شود تا ارزش های انسانی و دینی بدرستی در جامعه پاسداری و صیانت شود.

وی نظارت بر تالارها، سفره خانه ها، رستوران ها اماکن عمومی با همکاری دستگاه قضایی را از جمله فعالیت های این ستاد  عنوان کرد و پلمپ چند واحد متخلف را از اقدامات ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران برشمرد.

بهره گیری از ظرفیت رسانه ها در جهت ترویج امر به معروف و نهی از منکر

قائم مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران نیز در ادامه با اشاره بر اهمیت احیاء و ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر گفت: تمرکز بر نحوه استفاده از ظرفیت رسانه در جهت فرهنگ سازی و اطلاع رسانی این فریضه دینی از رویکردهای مهم این ستاد است.

وی با بیان اینکه نقشه جامع استانی با 14 کارگروه با حضور فرهیختگان و نخبگان استان تشکیل شد،افزود: ایجاد ارتباط موثر با مردم،نهادهای انقلابی و دستگاه های و نهاد های مرتبط در راستای اولویت بخشی به امر به معروف و نهی از منکر از برنامه های این ستاد در سالجاری است.

امیری ،تلاش در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری، ایجاد و توسعه نظام پایش ارزیابی و اثرسنجی را از دیگر برنامه های سال 99 ستاد امر به معروف ونهی از منکر مازندران برشمرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز