خبرگزاری کار ایران

۸ صبح تا ۸ شب ؛

بیشترین غرقی در ایام طرح سالم‌سازی دریا

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۰۳۳

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران بیشترین آمار غرقی را در ساعات 8 صبح تا 20 شب اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی مازندران، علی عباسی بیشترین آمار غرقی را در ساعات 8 صبح تا 20 شب اعلام کرد و گفت: 31 نفر در ساعات 8 صبح لغایت 20 شب و 16 نفر در ساعات غیر پوشش غرق شدند.

وی افزود:  بر اساس آمار مراکز پزشکی قانونی استان ، 40 نفر از غرق شدگان معادل 85 درصد غیر بومی و ما بقی بومی  هستند .

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: در این مدت شهرستان های محمودآباد با 10 فوتی، بابلسر و نوشهر هر کدام با 9 فوتی بیشترین موارد مرگ ناشی از غرق شدگی را داشتند.

وی افزود: از کل موارد غرق‌شدگی در چهار ماهه (خرداد ، تیر ، مرداد ، شهریور) سال گذشته ، 31 نفر در محدوده خارج طرح ، 2 نفر در داخل طرح ، 10 نفر بخش خصوصی و 4 نفر منطقه غیر قابل پوشش جان باخته‌اند.

عباسی ادامه داد: بر اساس آمارها بیشترین ماهی که در آن غرق شدگی اتفاق افتاد به ترتیب مربوط به مرداد ماه با 18، شهریور با  14 و تیر با 12 مورد به ثبت رسید.

وی ،گفت: بررسی ها نشان می دهد بیشتر غرق شدگان در سنین 21 تا 30 سال با 17مورد هستند و بعد از آن 11 تا 20 با 12 مورد و 31 تا 40 با 7 مورد غرقی در رتبه های بعدی قرار دارند.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت:  در سال 98 در ایام طرح سالم‌سازی دریا 47  نفر در دریای مازندران غرق شدند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل تغییری نداشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز