خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران عنوان کرد:

اجرای 42 برنامه گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در مازندران

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۵۷۳

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت:42 برنامه محوری گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در مازندران اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سمیه قاسمی طوسی صبح امروز در نخستین جلسه کمیته بانوان ستاد گرامیداشت چهلمین دفاع مقدس، گفت: برنامه‌های ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با شعار محوری «ما قوی هستیم» در قالب کمیته‌های تخصصی از سوم خرداد همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر آغاز و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی به لایحه پیشنهادی معاونت امور زنان تحت عنوان«تامین امنیت زنان در برابر خشونت» اشاره کرد و افزود: این لایحه که برای صیانت، کرامت و امنیت زنان در برابر خشونت است که اکنون به  «صیانت، کرامت و تامین امنیت بانوان در برابر خشونت» تغییر یافت امیدواریم این لایحه به تصویب برسد.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران تاکید کرد که در برنامه های دفاع مقدس نقش بانوان در اگاهی بخشی و آگاهی رسانی بیشتر شود.

وی با بیان اینکه زنان و مردان سرزمین ما در دوران دفاع مقدس به دور از تعلقات دنیوی به فرمان امام راحل لبیک گفتند،گفت: امروز نسل جوان ما نیازمند آگاهی لازم از آرمان ها و ارزشهای رزمندگان دفاع مقدس اند  و چگونگی آن می بایست بیش از پیش مورد توجه و اهتمام قرار گیرد.

قاسمی با اشاره به تشکیل 17 کمیته در ستاد گرامیداشت چهلمین سال دفاع مقدس ، بیان کرد : در همه‌ کمیته‌ها بانوان نقش فعال و پررنگی دارند.

وی بر لزوم تقویت نقش بازدارنده اورژانس اجتماعی در بروز آسیب های اجتماعی تاکید کرد و افزود: معرفی اورژانس اجتماعی در بین مردم هشداری برای افراد متخلف است تا بدانند در رفتارشان خویشتن داری کنند .

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: در برنامه های دفاع مقدس نقش زنان،خانواده و کودکان در دفاع مقدس به خوبی تبیین و از راویان دفاع مقدس برای انتقال خاطرات جنگ به نسل جوان نیز بهره گیری شود.

 قاسمی طوسی با بیان اینکه 43 برنامه تا پایان اسفند برگزار می شود فرهنگ مقاومت، ایثار و پیروزی در دفاع مقدس، سبک زندگی و نقش خانواده در تداوم دفاع مقدس و مقاومت و پایداری، نقش زنان در دفاع مقدس، سبک زندگی و نقش خانواده در تداوم دفاع مقدس و مقاومت و پایداری را شمار برنامه ها نام برد.

وی دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران با محوریت خانواده شهدای سلامت، برگزاری کارگاه سرگرمی در خانواده در فضای مجازی، مسابقات کتابخوانی و تهیه پادکست و موشن گرافی با محوریت عفاف و حجاب در فضای مجازی، تولید مستندات نقش زنان در دفاع مقدس را از برنامه هایی دفاع مقدس عنوان کرد.

طوسی ادامه داد: به دلیل ویروس کرونا هدف گیری برنامه ها درفضای مجازی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز