خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران:

20 اکیپ ویژه راهداری در جاده های مازندران مستقر شدند

asdasd
کد خبر : ۹۲۲۱۸۷

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت:با توجه به حجم بالای تردد در استان 20 اکیپ ویژه راهداری در جاده های مازندران مستقر شدند

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباسعلی نجفی با اعلام این خبر،گفت: گفت: مازندران به دلیل شرایط طبیعی و جغرافیایی همواره در فصول مختلف سال علی الخصوص ایام تعطیلات ، گردشگران و مسافران بسیاری را از سرتاسر میهن عزیزمان پذیرا بوده ، از این رو محورهای مواصلاتی این استان همواره پرترافیک و پرتردد است.

وی از استقرار 20 اکیپ ویژه راهداری و نظارت ترابری این اداره کل با تجهیزات و امکانات راهداری در سطح محورهای شریانی استان ( هراز 7 اکیپ ، سوادکوه 7 اکیپ و کندوان 6 اکیپ ) خبر داد و عنوان کرد: این اداره کل با توجه به فرا رسیدن تعطیلات نیمه دوم خرداد و پیش بینی بالای تردد ، اکیپ های خود را با هدف ارتقاء ایمنی و خدمات رسانی بهنگام راهداری مستقر نمود .

نجفی خاطر نشان ساخت : علاوه بر استقرار اکیپ های مذکور ، به طور روزانه 3 اکیپ نظارتی از سوی اداره کل در محورهای استان تردد داشته و بر عملکرد اکیپ های مستقر نظارت دقیق دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در خصوص اقدامات ایمن سازی در سطح محورهای استان اظهار داشت : عملیات راهداری و ایمن سازی محورها در قالب اجرای روکش آسفالت ، خط کشی ، نصب جداکننده ها و همچنین نصب انواع تابلوهای هشداردهنده، انتظامی و اطلاعاتی ، رفع خاموشی ، پاکسازی و شانه سازی و .. در دست اجراست.

نجفی ضمن اعلام این مطلب که راهداری عشق خدمت به همنوع است ، اظهار داشت : امیدواریم با اجرای این اقدامات در آستانه فصل تابستان شاهد افزایش ضریب ایمنی در محورها و کاهش تصادفات و فوتی های ناشی از آن باشیم.

گفتنی است مازندران دارای 10400 کیلومتر راه ارتباطی است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز