خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران هشدار داد:

پرهیز مردم از سفرهای غیر ضروری در ایام تعطیلات

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۹۴۳

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:مردم از سفرهای غیر ضروری در ایام تعطیلات پرهیز کنند تا به قطع زنجیره انتقال ویروس کووید۱۹ کمک نمایند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سید عباس موسوی،رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام این خبر،گفت:ظرف ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۵۷ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: ظرف همین مدت تعداد ۵۹ نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

موسوی گفت:هم اکنون ۲۳۶ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران تصریح کرد:مردم همچنان پروتکل‌های بهداشتی را به صورت کامل و دقیق رعایت کنند و به هشدارهای وزارت بهداشت درمورد عواقب عدم رعایت پروتکل‌ها توجه نمایند.

موسوی ضمن تاکید بر ضرورت رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم و اصناف تا زمان رسیدن به مرحله کنترل و مهار کامل بیماری کرونا ، از مردم خواست از سفرهای غیر ضرور در ایام تعطیلات پرهیز کنند تا به قطع زنجیره انتقال ویروس کووید۱۹ کمک نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز