خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران:

اسناد تفکیکی فاز 2 شهرک صنعتی بهشهر اخذ شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۸۰۳

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران از اخذ اسناد مالکیت تفکیکی فاز 2 شهرک صنعتی بهشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سید مصطفی موسوی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی استان جهت انجام معاملات رسمی و جذب سرمایه گذار و همچنین دریافت تسهیلات، نیاز مبرم به سند مالکیت تفکیکی داشته اند، با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک بهشهر مشکل اسناد مالکیت تفکیکی این شهرک برطرف شد.

موسوی بیان داشت: 52 برگ سند مالکیت تک برگی برای واحدهای تولیدی و صنعتی آماده و واحدهای تولیدی که موفق به اخذ پروانه بهره برداری شده اند می توانند با مراجعه به دفتر شهرک نسبت به دریافت سند تک برگی اقدام نمایند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران با اشاره به اینکه دریافت و ارائه سند تک برگی مالکیت برای واحدهای تولیدی مستقر در شهرکهای صنعتی استان از اولویت کاری و برنامه اصلی شرکت است خاطرنشان کرد: شرکت شهرکهای صنعتی با تمام توان و با استفاده از ظرفیتها و همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان و ادارات شهرستانها، بدنبال رفع موانع دریافت سندهای ثبتی و تفکیکی است.

موسوی ادامه داد: با واگذاری سند تک برگی مالکیت به واحدهای تولیدی، بخشی از نیازهای فعالان اقتصادی مستقر در شهرکهای صنعتی برطرف می شود .

وی تصریح کرد: مساحت عرصه فاز 2 شهرک صنعتی بهشهر 62 هکتار می باشد و بستر مناسب برای سرمایه گذاری صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی، در این شهرک صنعتی فراهم است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز