خبرگزاری کار ایران

هواشناسی مازندران هشدار داد:

وزش باد شدید و کاهش دما از امشب تا فردا در مازندران

asdasd
کد خبر : ۹۱۷۵۹۲

هواشناسی مازندران پیش بینی کرد که مردم مازندران از امشب تا صبح فردا شاهد وزش باد شدید، کاهش دما، رگبارو رعدوبرق خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، اداره کل هواشناسی مازندران روز شنبه با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد با شکل گیری جریانات شمالی سطح زمین و عبور موج در تراز میانی جو مردم مازندران شاهد وزش باد شدید ،کاهش دما ، رگبارو رعدوبرق خواهند بود.

این شرایط جوی از اواخر وقت شنبه ابتدا وزش باد آغاز و تا صبح روز یک‌شنبه وزش باد شدید موقتی  ادامه خواهد یافت. احتمال خسارت به سازه‌های موقت و سست بنیان، تاسیسات و داربست ها، شکستن شاخه درختان از اثرات این مخاطره است.

هواشناسی توصیه  کرد هم استانی ها نسبت به استحکام سازه های موقت و داربست ها اقدام لازم بعمل آید.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران هم در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت که آسمان استان برای روز  شنبه 3 خرداد صاف تا قسمتی ابری با تداوم گرما و در ارتفاعات وزش باد نسبتاً شدید جنوبی، از شب  بتدریج وزش باد (گاهی شدید)  ، افزایش ابر و رگبار و رعدوبرق همراه خواهد بود.

وی افزود: هوای استان برای روز یک‌شنبه 4 خرداد ابری و خنک همراه با بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.

 احمد اسدی گفت: مازندران در روزهای دوشنبه نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده، از اواخر روز  با کاهش ابر همراه خواهد بود.

وی گفت:آسمان برای روز سه شنبه صاف تا نیمه ابری ، در بعدازظهر با افزایش ابر پیش بینی می شود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران افزود: مازندران برای روزهای چهارشنبه 7 تا جمعه 9 خرداد صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما گاهی با افزایش ابر بویژه در ارتفاعات و غرب استان با رگبار پراکنده پیش بینی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز