خبرگزاری کار ایران

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران خبر داد:

کاهش ۵ درصدی تصادفات رانندگی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۹۱۶۱۶۰

مدیر کل پزشکی قانونی استان گفت: متوفیات ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به پزشکی قانونی مازندران در فروردین ماه امسال 38 نفر هستند که این رقم در مدت مشابه سال قبل 5 درصد کاهش یافته‌است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،علی عباسی تصریح کرد: از کل متوفیات حوادث رانندگی فروردین ماه محور درون شهری  10 ، یرون شهری 26 و راه روستایی  2  نفر را در برمی‌گیرد.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت:بر اساس گزارش ارجاعی از مراکز پزشکی قانونی استان شهرهای ساری ، میاندرود با 9  و آمل با 6 بیشرین و  گلوگاه ، سوادکوه ،نور ،فریدونکنار شهرستان های هستند که گزارشی از فوتی ناشی از تصادفات رانندگی در آن ثبت نشده است. 

وی ادامه داد: از این تعداد راننده 14 ، موتور سوار 9 ، عابر و سرنشین هر کدام با 7 و دوچرخه  سوار یک نفر هستند . 

عباسی مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به مراکز پزشکی استان را در فروردین ماه سالجاری را 581 نفر اعلام کرد که این رقم نسبت به مشابه سال قبل  53 درصد کاهش داشت. 

این مقام اجرایی استان در پایان با اشاره به اینکه با عمل به قوانین و مقررات الگوی رفتاری مناسبی برای فرزندانمان باشیم ، از رانندگان خواست: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، در کاهش تصادفات نقش مهم خود را ایفا کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز