خبرگزاری کار ایران

اول خرداد؛

مشمولان دیپلم ، زیر دیپلم و دانشگاهی به خدمت سربازی اعزام می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۲۹۱

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران در اطلاعیه‌ای از اعزام مشمولان دیپلم ، زیر دیپلم و دانشگاهی به خدمت در روز پنج شنبه هفته جاری اول خرداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سرهنگ وحید بریمانی با اعلام این خبر گفت: با عنایت به در پیش بودن تعطیلات عید سعید فطر، اعزام همه مشمولان دیپلم ، زیردیپلم و دانشگاهی پایه خدمتی اول و سوم خرداد ۹۹ در روز پنج شنبه اول خرداد انجام می‌گیرد.

وی افزود: اعزام مشمولان معاف از رزم دارای مشکلات ریوی، خون، قلبی و گوارشی به صورت تمرکزی تمدید شده و به ماه‌های آتی موکول شد.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران خطاب به مشمولان وظیفه عمومی آماده اعزام به خدمت، گفت: مشمولان باید بهداشت فردی شامل کوتاه کردن موی سر و ناخن را رعایت کنند

سرهنگ بریمانی افزود: در زمان اعزام نیز از حضور خانواد‌ها در محل اعزام سربازان جلوگیری می‌شود لذا از خانواده‌های محترم مشمولان درخواست می‌شود از حضور و همراهی فرزندان خود در محل اعزام جدا خودداری کنند.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا امکان مرخصی به مشمولان از سوی مراکز آموزش بعد ازپذیرش وجود ندارد لذا به همراه داشتن مدارک مورد نیاز شامل اصل برگ محل مراجعه، کارت ملی و شناسنامه، کارت واکسن، مدارک مربوط به متاهلی، جبهه وجانبازی پدر در مرکز آموزش ضروری است.

سرهنگ بریمانی افزود: اعزام مشمولان به مراکز آموزشی داخل استانی و مرکز آموزش شهید کچوئی کرج (سازمان زندان‌ها) به صورت انفرادی و خود معرف صورت می‌گیرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز