خبرگزاری کار ایران

در هفتادمین جلسه شورای شهر مطرح شد؛

جمع آوری زباله در ساری مکانیزه می شود/ تصویب طرح یکپارچه سازی مالی

asdasd
کد خبر : ۹۱۴۵۰۶

قاسم قاسمی عضو شورای شهر ساری گفت: طرح مکانیزه کردن جمع آوری زباله ساری تا هفته آینده تکمیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری، قاسم قاسمی عضو شورای اسلامی شهرساری در هفتادمین جلسه شورای شهر ساری که عصر شنبه در صحن این شورا برگزار شد با اشاره به 27 اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و ارتباطات اظهار کرد: جهان امروز که عصر انفجار اطلاعات نام گرفته است، روابط عمومی و ارتباطات، رسالتی سنگین و تعهدی عظیم است که مسیر دسترسی به عامه مردم به اطلاعات را هموار می‌سازد.

وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری روابط عمومی از سویی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک نهاد است و از سویی دیگر منعکس کننده چگونگی مسائلی است که در آن نهاد می‌گذرد. بر این اساس روابط عمومی را می توان چشم بینا و گوش شنوای هر سازمانی برشمرد که مسئولیت سنگین ارائه خدمات موثر به مردم در راستای وظایف تعیین شده را برعهده دارد.

عضو شورای اسلامی شهرساری با ابراز خرسندی از اینکه پیگیری‌های معاونت خدمات شهرداری ساری برای خرید خودروهای مکانیزه جمع آوری زباله به پایان رسید و شهرداری پس از سال‌ها در زمینه جمع‌آوری زباله خودکفا می‌شود ،گفت: این خودروها هفته آتی وارد چرخه خدمات رسانی می‌شوند .

وی حصول این اتفاق خوشایند را در فرآیند عملکرد مدیریت شهری مهم دانست و افزود:  از طرفی هم این رویداد خجسته بهره و سود را به شهرداری برگردانده و هزینه تمام شده اش برای تامین بودجه سالجاری بهتر می‌شود.

قاسمی به دغدغه شهردار ساری نسبت به تعیین وضعیت نیروهای شهرداری اشاره کرد و یادآور شد که پس از جلسه اعضای شورای شهر با منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی در صحن شورا که بنده مشکلات شهرداری را گوشزد کردم شهردار و معاونین او پیگیر مشکلات مطروحه شدند.

 وی افزود: در ادامه این تدابیر نیروهای روزمزد فضای سبز سازمان عمران،فضای سبز و میوه و میادین نیز تعیین و تکلیف می‌شوند و این امر منجر به این می‌شود که تمامی نیروها در قالب هشت قرارداد در زیر مجموعه شهرداری وارد شوند .

قاسمی همچنین از پیگیری شهرداری ساری در خصوص اتمام عملیات اجرایی بوستان بانوان که در روزهای آتی به بهره برداری می رسد ؛ قدردانی کرد.

لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی

علیجان شمشیربند با اشاره به شیوع ویروس کرونا متذکر شد که با توجه به شرایط مذکور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جلسات الزامی است.

وی با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی کادر درمان از مردم و مسئولان به خاطر رعایت موارد بهداشتی و تلاش برای مقابله با این ویروس هم تقدیر کرد.

رئیس شورای شهر ساری نیز با گرامیداشت شب‌ها قدر گفت: شب‌های قدر شب‌هایی است که مقدرات بندگان در آن رقم می‌خورد باید از فیوضات معنوی این شب‌های پرفضلیت به خوبی بهره‌گیری کرد.

تصویب طرح یکپارچه سازی مالی

علی اکبر زلیکانی نائب رئیس شورای اسلامی شهر ساری علی اکبر زلیکانی نایب رئیس شورای شهر ساری نیز با بیان اینکه طرح دو فوریتی سیستم یکپارچه سازی شهرسازی و مالی برای شفافیت عملکرد شهرداری و دسترسی آنلاین اعضای شورای به اسناد ملی تصویب شد، اظهار کرد: اجرای این طرح که از سال‌ها قبل مورد انتظار شورا بود.

وی افزود: انتظار می‌رود با حمایت شهردار ساری از طریق سازمان فاوا عملیاتی شود.

اسفندیار عشوری دیگر عضو شورای اسلامی شهر ساری در نطق پیش از دستور جلسه با اشاره به اینکه رجبی شهردار ساری با شعار مبارزه با فساد مسئولیت شهرداری را به عهده گرفت گفت: امیدوارم برای تحقق این شعار عزم جدی داشته باشد.

وی یکی از ابزار مهم مبارزه با فساد را شفاف سازی دانست و افزود: مدیریت شهری شرایط برای دسترسی حراست شهرداری به سیستم مالی را فراهم کند .

عضو شورای اسلامی شهر ساری بیان کرد: تهاتر بدهی‌ها طبق ابلاغیه وزارت کشور و اعلام سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها غیر قانونی است.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز