خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته امداد منطقه یک ساری خبر داد:

توزیع بیش از 12 هزار و 800 پرس غذای گرم در جنوب شهر ساری

asdasd
کد خبر : ۹۱۴۱۹۶

رئیس کمیته امداد منطقه یک ساری از توزیع 12هزار و 850 پُرس غذای گرم در بین مددجویان کمیته امداد منطقه یک ساری خبر داد.

به گزارش ایلنا، مرتضی ناعی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در ساری، با اشاره به اجرای طرح رزمایش، مساوات، همدلی و کمک‌های مومنانه برای افراد نیازمند گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان «طرح ملی اطعام مهدوی» به منظور پخت و توزیع غذای گرم در بین اقشار نیازمند و مددجویان کمیته امداد در مرکز استان مازندران آغاز شد.

وی با اشاره به سرعت، ​دقت و شناسایی به موقع نیازمندان در اجرای این طرح گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان این مراکز طبخ غذا بر اساس اصول بهداشتی ستاد ملی کرونا برای افطاری نیازمندان غذا تهیه کرده و در بین مددجویان کمیته امداد توزیع می‌شود.

رئیس کمیته امداد منطقهیک ساری با یادآوری اینکه توزیع 30 هزار پُرس غذای گرم بین نیازمندان ومددجویان تا پایان ماه مبارک رمضان در دستور کار کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار گرفته است، گفت: تاکنون 12 هزار و 850 پُرس غذای گرم در بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) ناحیه یک ساری توزیع شده است.

وی افزود: در بحث افطاری گرم ، خیران و مردم نیکوکار می‌توانند برای مشارکت در این طرح کمک‌های نقدی خود 6037997950027442 نزد بانک ملی بنام کمیته امام(ره) دهند تا به نیت خیرین هزینه شود.

به گفته رئیس کمیته امداد منطقه یک ساری 6 هزار 200 خانوار با جمعیت 10 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد ناحیه یک ساری قرار دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز