خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران خبر داد:

کشف میلیاردی کالای قاچاق در ساری

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۸۹۴

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از کشف 2 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در طرح نظارت بر شرکت های باربری و دستگیری 3 متهم خبر داد .

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری، سرهنگ مسعود تقدیسی لاریجانی با اعلام این خبر، گفت: در اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز به خصوص کالاهای اساسی و در راستای اقدامات پیشگیرانه و نظارت بر شرکت های حمل و نقل و باربری ها، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس ، موفق به کشف مقادیر زیادی کالای قاچاق شدند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با همکاری نمایندگان صنعت، معدن و تجارت در قالب تیم گشت مشترک از چند شرکت حمل و نقل و باربری ها، بازدید کردند .

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، اظهار کرد: در این بازدیدها 20 حلقه لاسیتک خودرو به همراه 1200قوطی الکل، 7 دستگاه گوشی تلفن همراه،4 دستگاه لوازم خانگی فاقد مدارک به ظن قاچاق کشف شد.

سرهنگ تقدیسی، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی این میزان کالای قاچاق 2 میلیارد ریال برآورد شد که در این خصوص 3 متهم به قاچاق کالا شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت: کلیه اموال مکشوفه به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل و در این خصوص پرونده تشکیل شد و در حال رسیدگی است .

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز