خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

کار کارستان کادر درمان تامین اجتماعی در مقابله با کرونا / تشکل‌های کارگری استان صدای حق طلبانه کارگران هستند

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۵۴۷

استاندار مازندران گفت: تشکل های کارگری همواره خالصانه و با صدای بلند درخواست کمک برای کارگران را مطالبه گری کردند.

به گزارش‌ایلنا، احمدحسین زادگان، استاندار مازندران پیش‌ازظهر امروز در دیدار با تشکلات کارگری به مناسبت هفته کارگر گفت: متاسفانه بروز و شیوع بیماری کرونا موجب یکسری فشارهای اقتصادی بر روی اقشار جامعه به خصوص قشر کارگر و بازنشسته شده است که امیدواریم با حمایت های دولت و ارائه تسهیلات و سبد کالا و حمایت خیرین تا حدی از این فشارها کاسته شود.

وی افزود: تلاش همه جانبه موجب مدیریت مناسب در کنترل شیوع ویروس کرونا شد که کارگران نیز در این امر نقش بسزایی را ایفا کردند.

وی اظهار کرد: همگرایی مردم و صبوری و نجابت مردم مازندران در مقابله با ویروس کرونا موجب مدیریت این ویروس شد.

این مسئول با اعلام اینکه عنصر مردمی و اجتماعی در جامعه ما مهم است؛ خاطر نشان کرد: به همت مردم و ایثار کادر درمانی مدیریت مناسبی انجام شد و قدردان همه کادر مدیریت درمان و همه اقشار جامعه هستیم.

حسین زادگان گفت: در شیوع کرونا بسیاری از مردم آسیب دیدند و همه مقاومت و صبوری نجیبانه کردند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی متعلق به قشر آسیب پذیر جامعه است؛ یادآور شد: 10 درصد بخش تخت بیمارستانی را مدیریت درمان تامین اجتماعی تحت پوشش قرار داده و حمایت کرده است که این اتفاق خوب در حمایت از اقشار آسیب پذیر انجام شد.

حسین زادگان گفت: مدیریت درمان تامین اجتماعی خدمات شایانی در کنار کادر درمانی بیمارستان ها برعهده داشته است.

وی ادامه داد: مجموعه بهداشت و درمان در شیوع کرونا کاری کارستان کردند و غربالگری و کنترل و رصد بیماری بسیار مهم بوده است که دارای شبکه گسترده در این حوزه هستیم و با همراهی مردم اتفاق میافتد.

وی همچنین در مورد افزایش حقوق کارگران در سال ۹۹ گفت: این مساله براساس شرایط تحریم در بخش کارگری، کارکنان دولت و نظامی وجود داشته است و اگر مشکلاتی بود برای همگان بود.

استاندار مازندران بیان کرد: سال گذشته در حوزه کارگری اتفاق خوبی افتاد و در بخش صادرات در بخش ریالی و وزنی توسعه خوبی داشتیم و اینکه در سخت ترین شرایط به تولید بپردازیم و امهال و نقدینگی و سرمایه در گردش به کارخانه تزریق شود بیانگر تلاش همه جانبه برای توسعه تولید است و شرکت شستا و سهام آن شروع کار بزرگ است تا به سوددهی برسد و باید امیدوار بود.

حسین زادگان از درخواست تسهیلات کم بهره از بنیاد علوی در کنار کمک دولت خبر داد و گفت: این درخواست برای کمک مومنانه به همه اقشار آسیب پذیر و البته کارگران صورت گرفته است.

وی ضمن تشکر از تشکلات کارگری استان در خصوص مطالعه گری های کارگران و بازنشستگان افزود: تشکل های کارگری خالصانه و با صدای بلند درخواست کمک برای کارگران را مطالبه گری کردند که به نظرم این امر نعمتی برای استان است و دولت نیز تمام تلاش خود را برای برون رفت از مشکلات کارگری خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز