خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران اعلام کرد:

انجام 41 هزار بازرسی از واحدهای صنفی از ابتدای سال

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۵۴۲

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون تعداد 41527 مورد بازرسی از واحدهای صنفی سراسر استان صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،حسینقلی قوانلو،رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران با اعلام این خبر گفت:در پی شیوع ویروس کرونا و با توجه به ایام تعطیلات نوروز، این سازمان مبادرت به اجرای طرح ویژه نظارتی در سراسر استان نموده است.

قوانلو با اشاره اینکه هم اکنون نیز طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در سراسر استان در حال اجراست از تشکیل 1299 پرونده طی این مدت خبر داد و اعلام داشت:2289 واحد صنفی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و عدم رعایت قوانین نظام صنفی از ابتدای سالجاری در مازندران پلمپ شده است.

وی تصریح کرد:به جهت تامین نیاز کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان، هماهنگی های بسیار خوبی صورت گرفته شده و اقلامی همچون برنج ،شکر،گوشت قرمز،مرغ منجمد،روغن و خرما به استان اختصاص یافته که میزان آن قابل توجه می باشد.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران خاطرنشان ساخت:با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته شده هیچگونه کمبودی در تامین اقلام اساسی خانوارها وجود ندارد و ذخایر انبارهای استان در بهترین شرایط موجود قرار دارد.

وی در پایان از شهروندان مازندرانی تقاضا کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی از قبیل گرانفروشی،کم فروشی،احتکار،تقلب و ... مراتب را به تلفن 124 اعلام نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز