خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران اعلام کرد:

صدور بیش از 202 هزار برگ بارنامه در مازندران طی 2 ماهه اخیر

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۳۷۹

رئیس اداره کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از صدور 202 هزار و 838 برگ بارنامه در دو ماه اخیر در استان مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،رحمت الله موسوی با اعلام این خبر گفت : در مدت یاد شده 2 میلیون 618 هزار و ۴۲۴ تن بار  از مازندران به سراسر کشورجابجا شده است.

وی در ادامه عمده کالای جابجا شده از استان را به ترتیب شن وماسه-ذرت دامی– جو خوراکی - بنزین معمولی- گازوییل- مرکبات- فرآورده های لبنیاتی- کالای اساسی و بهداشتی سایر عنوان نموده است.

رئیس اداره کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص مقابله با ویروس کرونا عنوان کرد: اعزام ناوگان برای حمل اقلام و لوازم بهداشتی از کارخانه‌های تولیدی به مناطق مختلف کشور از جمله اقدامات انجام شده است.

موسوی خاطر نشان کرد :131شرکت حمل ونقل و شعبات در سطح استان مازندران فعال میباشند واین استان دارای 7انجمن صنفی کارفرمائی شرکتهای حمل ونقل کالا ویک کانون انجمن صنفی کارفرمائی شرکتهای حمل ونقل کالا  و یک کانون انجمن صنفی کارگری رانندگان ویک اتحادیه حمل بارو11انجمن صنفی کارگری رانندگان وسائط نقلیه کالای جاده ای می باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز