خبرگزاری کار ایران

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

بیش از 1400 بنای غیرمجاز در استان تخریب شد

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۳۷۳

مدیر امور اراضی مازندران گفت: سال گذشته یک هزار و 419 مورد تغییر کاربری غیرمجاز به مساحت 103 هکتار در استان قلع و قمع شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،بهرام درخشان با بیان اینکه سال گذشته سه هزار و 846 مورد تغییر کاربری غیرمجاز به مساحت 126 هکتار در استان شناسایی شد، گفت: سال گذشته یک هزار و 419 مورد تغییر کاربری غیرمجاز به مساحت 103 هکتار در استان قلع و قمع شد.

وی ادامه داد: 49 مورد از تغییر کاربری های غیرمجاز در سطح استان به صورت داوطلبانه قلع و قمع شد که مساحت این تعداد تخریب های داوطلبانه 3.5 هکتار بوده است.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی مازندران بیان کرد: شهرستان های محمودآباد، ساری، آمل، چالوس، قائمشهر و بابل به ترتیب با 645، 385، 344، 274، 272 و 237 مورد شناسایی تغییر کاربری های غیرمجاز، جزو شهرستان هایی بودند که بیشترین شناسایی تغییر کاربری غیرمجاز را داشتند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: سال گذشته برای 925 مورد تغییر کاربری غیرمجاز به مساحت 35 هکتار در سطح استان  طرح دعوی در محاکم قضایی صورت گرفته است.

درخشان تصریح کرد: یک هزار و 188 مورد اجرای حکم قلع و قمع تبصره 2 ماده 10 یکسال گذشته در استان اجرا شد که مساحت این تعداد احکام اجرا شده 88 هکتار بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز