خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اعلام کرد:

کمک 3/5 میلیارد تومانی واحدهای تولیدی استان برای مقابله با کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۶۷۵

سید مصطفی موسوی گفت:واحدهای تولیدی به کمک بخش درمان در بیمارستانهای استان شتافتند و در مجموع سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای خرید تجهیزات پزشکی، به دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان‌های استان کمک کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سید مصطفی موسوی با اشاره به اینکه از روزهای سخت شیوع کرونا، واحد های تولیدی در کنار بخش درمان بودند اظهار داشت: واحدهای تولیدی و صنعتی که نیاز به تولیدشان در بخش بهداشت و درمان وجود داشت فعالیت واحد را چند برابر کردند تا با تولیدات محلولهای ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش بتوانند نیازهای جامعه را برطرف کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران تصریح کرد: در اولین گام نیازسنجی جامعه و ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی، واحدهایی که امکان تولید تجهیزات پزشکی، محلول ضدعفونی و شوینده و ماسک را داشتند شناسایی و با همآهنگی دستگاه‌های اجرایی، بستر برای تولید این محصولات و تغییر خط تولید فراهم شد و این واحدها توانستند در کمترین زمان، این تغییرات را اعمال و واحدهای صنعتی خود را برای تأمین بخشی از نیازهای جامعه، فعال کنند.

موسوی ادامه داد: واحدهای تولیدی در کنار تغییر خط تولید و تولید محصولات مورد نیاز جامعه، به کمک بخش درمان در بیمارستانهای استان شتافتند و در مجموع سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای خرید تجهیزات پزشکی، به دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان‌های استان کمک کردند.

وی خاطرنشان کرد: مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی نیز همانند گروه‌های جهادی برای سلامت مردم دست به کار شدند و با در نظر گرفتن اهمیت موضوع، با حضور خود در عرصه مقابله با ویروس کرونا به صحنه آمدند تا بار دیگر به روحیه جهادی و فرهنگ والای ایرانی-بسیجی را برای نسل امروز معنا کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز