خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران اعلام کرد:

کاهش 15 درصدی مسمومیت ناشی از گاز منوکسیدکربن در استان

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۶۵۰

علی عباسی گفت:درسال گذشته 35 نفر بر اثر مسمومیت با گاز منوکسیدکربن جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 15 درصد کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا،علی عباسی با اشاره به اینکه با بیان اینکه گاز منوکسید کربن جان ۳۵ نفر را در سال گذشته گرفت، افزود: شهرستان‌های ساری با ۸ و نور با ۵ بیشترین فوتی و شهرستان‌های بابلسر و بابل هر کدام با یک فوتی کمترین مسمومیت با گاز منواکسید کربن را داشتند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل  15 درصد کاهش یافت.

مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران با اشاره به غیر بومی بودن 18 نفر از کل فوت شدگان گفت : بیشترین فوتی با 8 نفر درآذر ماه به ثبت رسید به طوری که ماه های تیر ،مرداد ،شهریور گزارشی از مسمومیت با گاز به ثبت نرسید. 

عضو شورای قضایی استان خاطر نشان کرد : اطلاع رسانی و آگاهی عمومی به شیوه های مختلف می تواند برای کاهش تلفات انسانی بسیارموثر باشد و رسانه ها می توانند نقش ویژه ای در اطلاع رسانی و کاهش تلفات ناشی از مسمومیت با گاز منواکسید کرین ایفا کنند که خوشبختانه پیگیری ها ، هشدار و بیان آمار مسمومیت با گاز از طرف خبرگزاری ،رسانه ملی و سایت های مجازی استان در کاهش این آمار موثر بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز