خبرگزاری کار ایران

هواشناسی مازندران پیش بینی کرد:

آسمان استان صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۰۵۴

هواشناسی مازندران پیش بینی کرده است که هوای این استان ازفردا چهارشنبه تا بعدازظهر پنجشنبه این هفته صاف تا نیمه ابری می شود که با افزایش دما نیز همراه خواهد بود.

احمد اسدی در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: هوای مازندران امروز صاف تا نیمه ابری در بعدازظهر و اوایل شب با افزایش ابر  در ارتفاعات هم با رگبار باران و وزش باد پیش بینی می شود.

وی افزود: مازندران در روز چهارشنبه27 فروردین شاهد آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش دما خواهند بود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: هوای استان برای روز پنجشنبه صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش قابل ملاحظه دما در ارتفاعات وزش باد گرم جنوبی از شب با وزش باد شدید ، افزایش ابر،کاهش دما ،رگبار و رعد و برق پراکنده پیش بینی می شود.

وی آسمان آخرین روز این هفته را نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده ،وزش باد و کاهش دما پیش بینی کرد.

اسدی افزود:هم استانی ها روز شنبه شاهد آسمانی نیمه ابری همراه با نسبی دما در بعدازظهر و شب هم  افزایش ابر در ارتفاعات رگبار پراکنده خواهند بود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: آسمان استان در روز یکشنبه صاف تانیمه ابری همراه با افزایش دما پیش بینی می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز