خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران عنوان کرد:

کمک ۲۰۵ میلیونی آموزشگاه های فنی و حرفه ای استان برای مقابله با کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۴۷۰

درویشی گفت: مهارت به خدمت سلامت آمد و در بخش کمک نقدی، مراکز دولتی و آزاد آموزش فنی و حرفه ای مازندران برای مقابله با کرونا 204میلیون و 800هزار ریال کمک کردند.

سید حسین درویشی  در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در مورد فعالیت های انجام شده در بخش آموزش فنی و حرفه ای مازندران برای مقابله با کرونا گفت: مهارت با تمام امکانات برای مقابله با ویروس کرونا به کمک سلامت آمد.

وی اظهار داشت: 94 آموزشگاه آزاد و 13مرکز دولتی در بازه زمانی 10 اسفند 98 تا 17فروردین ماه 99 با تعداد 98 کارگاه و 581 نیرو برای مقابله با کرونا در میدان بودند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران با بیان اینکه کمک های نقدی و غیر نقدی فراوانی در این دوره ارائه شد،افزود: تولید ماسک، البسه بیمارستانی، دستکش بهداشتی، ملحفه بیمارستانی، پکیج ارزاق، ماسک صورت ، مواد ضدعفونی کننده و... از تولیدات این دوره بود.

درویشی گفت: در مجموع 522 هزار و 871 ماسک و 27 هزار و 398 البسه بیمارستانی در کنار تولیدات مختلف دیگر در بازه زمانی اعلام شده مقابله با کرونا تاکنون توسط فنی و حرفه ای مازندران تولید و در اختیار مراکز درمانی قرار گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز