خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

بستری 116 بیمار مشکوک به کرونا در 24 ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۳۳۷

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ظرف ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۱۶ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

حامد روحانی زاده، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص آخرین آمار بیماران کرونایی در استان گفت: ظرف ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۱۶ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند و ظرف همین مدت تعداد ۱۳۵ نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

وی افزود: هم اکنون ۶۶۷نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.

روحانی زاده گفت: بیماران پس از ترخیص از بیمارستان، نکات بهداشتی را رعایت کنند و در منزل بمانند تا از انتقال بیماری به افراد سالم جلوگیری شود.

وی اظهار کرد: با توجه به این که فعالیت برخی از اصناف آغاز از امروز آغاز شده است، صاحبان مشاغل و کارفرمایان ملزم به بارگذاری اطلاعات واحد صنفی خود در سایت SALAMAT.GOV.IR برای دریافت مجوز فعالیت هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: از مردم و صاحبان اصناف درخواست می شود در شروع بکار دوباره خود، رعایت نکات بهداشتی را بکنند تا این بیماری اوج نگیرد.

وی افزود: همچنین از مردم درخواست می شود تا به محض مشاهده علائم سرماخوردگی و آنفلوانزا در خودشان، هر چه سریعتر به پزشک خانواده و مراکز درمانی مراجعه کنند و تحت درمان قرار گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز