خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران اعلام کرد:

شناسایی 302 داروخانه و مراکز عرضه تجهیزات بهداشتی متخلف در مازندران

asdasd
کد خبر : ۸۹۶۳۳۸

حسینعلی قوانلو از شناسایی 302 داروخانه و مراکز عرضه تجهیزات بهداشتی متخلف در مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،حسینقلی قوانلو،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام این خبر گفت: در این طرح که همزمان با شیوع ویروس کرونا در مازندران اجرا شده تاکنون 302 واحد متخلف شناسایی و برای آنها پرونده تخلف به ارزش بیش از چهار میلیارد ریال تشکیل شده است.

او افزود: در این طرح که با حضور کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی برگزار می شود کلیه داروخانه ها و مراکز عرضه کالای بهداشتی مورد رصد قرار می گیرند.

وی گفت: عمده تخلف های کشف شده شامل گرانفروشی، احتکار، عدم درج قیمت، تقلب، امتناع از عرضه اعلام بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران یادآور شد: در طی این مدت تعداد 107 داروخانه و مراکز عرضه تجهیزات بهداشتی متخلف نیز پلمپ شده اند.

او در ادامه تاکید کرد: با توجه به دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا و لزوم تعطیلی واحد های صنفی متاسفانه شاهد فعالیت برخی از واحدهای فاقد مجوز بوده که فقط تاکنون 316 واحد عرضه قلیان در این مدت پلمپ شده است.

حسینقلی قوانلو در پایان یادآور شد هم استانی های عزیز در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی مراتب را به تلفن 124 اعلام نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز