خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران:

افزایش قیمت نان در مازندران به زمان بعد موکول شد

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۵۲۶

حسینقلی قوانلو گفت:با توجه به تصمیمی که اخیرا" در ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا در استان مازندران گرفته شد مقرر گردید در برهه فعلی اجرای افزایش قیمت نان در مازندران به زمان بعد موکول گردد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسینقلی قوانلو،رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام این مطلب گفت : با توجه به اینکه بسیاری از استانها در سال گذشته مبادرت به افزایش قیمت نان کرده بودند اما در مازندران قیمت نان هیچگونه افزایشی نداشته و علیرغم تعیین قیمت جدید ، اجرای آن در سال گذشته تعویق و موکول به سال جدید شده بود.

قوانلو در ادامه با اشاره به تصمیم کارگروه آرد و نان و کارگروه تنظیم بازار استان مبنی بر تعیین قیمت جدید نان در مازندران اظهار داشت : براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان قیمت جدید نان در فصل پایانی سال گذشته تعیین و مقرر گردید ابتدا از اول فروردین ماه سالجاری افزایش اما با توجه به شرایط شیوع کرونا این افزایش قیمت از 15 فروردین ماه اجرا گردد.

وی تصریح کرد:با توجه به تصمیمی که اخیرا" در ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا در استان مازندران گرفته شد مقرر گردید در برهه فعلی اجرای افزایش قیمت نان در مازندران به زمان بعد موکول گردد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از اعلام این تصمیم ستاد مقابله با ویروس کرونا به روسای اتاق های اصناف و روسای اتحادیه خبازان سراسر استان خبر داد و گفت: با توجه به لازم الاجرا بودن مصوبات این ستاد واحدهای خبازی در سراسر مازندران به هیچ وجه اجازه افزایش قیمت نان را تا زمان اعلام رسمی نخواهند داشت.

او در پایان از کلیه شهروندان مازندرانی تقاضا کرد در صورت مشاهده هر گونه گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، عدم درج قیمت، عدم رعایت مسائل بهداشتی و… مراتب را به تلفن 124 اعلام نمایند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز