خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه خبر داد:

قبض جریمه 500 هزارتومانی در انتظار خودروهای غیر بومی/ از ورورد 77 خودروی غیر بومی جلوگیری شد

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۵۵۹

مهدی خادمی گفت:تردد به مازندران از محور سوادکوه توسط خودروهایی امکان‌پذیر است که دارای پلاک مازندران و گلستان باشند و آدرس بیمه‌نامه و شماره ملی آنان متعلق به یکی از شهر‌های مازندران باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،مهدی خادمی با اشاره به محدودیت‌های تردد به مازندران و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در طی 24 ساعت گذشته، گفت: از زمان اجرای طرح تا کنون، 77 دستگاه خودرو در ایست و بازرسی ورودی های سوادکوه برگشت داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، از توقیف 5 دستگاه خودرو در شهرستان سوادکوه انتقال به پارکینگ خبر داد و گفت:16 دستگاه خودرو متخلف نیز با قبض جریمه 500 هزارتومانی اعمال قانون شدند.

خادمی با تأکید بر رعایت قانون برای حفظ سلامت همه، خاطرنشان کرد: تمامی کادر درمانی استان مازندران، اعم از پزشک، پرستار و پرسنل بیمارستان‌ها با ارائه کارت شناسایی حق تردد در تمامی محورها را دارند.

وی با بیان اینکه شهرستان سوادکوه فاقد کمربندی است و از ساعت 24 مورخ هشت فروردین‌ماه تردد به استان مازندران از محور سوادکوه توسط خودروهایی امکان‌پذیر است که دارای پلاک مازندران و گلستان باشند و آدرس بیمه‌نامه و شماره ملی آنان متعلق به یکی از شهر‌های مازندران باشد.، افزود: در داخل کوچه‌های فرعی شهر‌های پل‌سفید، زیرآب و آلاشت فقط خودرو‌های دارای پلاک سوادکوه حق تردد و پارک‌کردن دارند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز