خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران:

موجودی کالاهای اساسی استان در بهترین شرایط قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۵۴۴

حسینقلی قوانلو گفت:بر اساس رصد انجام شده از طریق سامانه جامع انبارها و بازدیدهای مستمر میدانی، موجودی کالاهای اساسی در سراسر استان مازندران در بهترین شرایط قرار دارد و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،حسینقلی قوانلو،رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام این خبر گفت:بر اساس رصد انجام شده از طریق سامانه جامع انبارها و بازدیدهای مستمر میدانی، موجودی کالاهای اساسی در سراسر استان مازندران در بهترین شرایط قرار دارد و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون هر کالایی را که شهروندان در حوزه اقلام اساسی خانوار احتیاج دارند می توانند به راحتی از فروشگاههایی که در این ایام مجوز فعالیت دارند تهیه کرده و خودشان شاهد فراوانی کالا در سطح فروشگاهها هستند و در این فرصت نیز با اطمینان کامل اعلام می کنیم ذخیره کالا تا چند ماه آینده در انبارها وجود دارد.

او ادامه داد:با جلسات و پیگیری های انجام شده ،هم اکنون واحدهای تولیدی استان در حوزه مواد غذایی و شوینده ها و مواد بهداشتی به صورت تمام وقت و حتی سه شیفت در حال کار کردن می باشند و تولیدات آنها در سطح بازار در حال عرضه می باشد و هیچگونه کمبودی در این حوزه تا کنون نداشته و مطمئنا نخواهیم داشت.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خاطرنشان کرد:به تمامی شهرهای استان ابلاغ شده که واحدهای خبازی، فروشگاههای گوشت قرمز و مرغ، میوه فروشی ها، فروشگاههای بزرگ عرضه کننده مواد اساسی خانوار باز بوده ضمن اینکه بعضی از اصناف خدماتی با تشخیص فرمانداران شهرستانها اجازه فعالیت خواهند داشت.

مهندس قوانلو در پایان یادآوری کرد:شهروندان عزیز مازندران در صورت مشاهده هرگونه گرانفروشی، کم فروشی، احتکار و عدم درج قیمت مراتب را به تلفن 124 اعلام نمایند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز