خبرگزاری کار ایران

با صدور ویژه دادگستری مازندران؛

روسا و دادستان ها نسبت به حضور میدانی در محل های اجرای طرح اقدام کنند

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۵۴۲

رئیس کل دادگستری استان مازندران تاکید کرد:ضمن برقرای ارتباط و تعامل با فرمانداران و سایر عوامل محترم اجرایی مربوطه، روسا و دادستان ها باید نسبت به حضور میدانی در محل های اجرای طرح اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به تصویب، ابلاغ و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و کنترل ورودی و خروجی شهرهای استان و در اجرای مصوبات ۷ اسفند ۱۳۹۹ شورای تامین استان، ضمن برقرای ارتباط و تعامل با فرمانداران و سایر عوامل محترم اجرایی مربوطه، روسا و دادستان ها باید نسبت به حضور میدانی در محل های اجرای طرح اقدام کنند.  

رئیس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: همچنین باید در طول مدت اجرای آن به صورت رندومی  جهت  نظارت بر عملکرد عوامل محترم اجرایی طرح و مساعدت در اجرای هرچه بهتر و اتخاذ تصمیم مقتضی در جهت رفع مشکلات احتمالی آن  اقدام نموده و در صورت وجود مشکلی که اقتضای اقدام در استان داشته باشد، مراتب گزارش شود تا با هماهنگی با استاندار محترم اقدام مقتضی معمول گردد. 

وی افزود: نتیجه اقدامات  به صورت پیامکی و متعاقبا گزارش کتبی به اینجانب و  دادستان  مرکز استان منعکس شود و دادستان مرکز استان نیز نسبت به پیگیری اجرای دستورالعمل فوق در سراسر استان و گزارش آن اقدام نمایند.

این مقام عالی قضایی استان همچنین اظهار داشت: دستگاه قضایی  با کسانی که ازاجرای این طرح سرپیچی کنند یا با رفتارهای نا هنجار درامنیت و آرامش جامعه اختلال ایجاد کنند به شدت برخورد می کنند.

وی همچنین در ادامه تاکید کرد: دادستانها ودیگرارگانهای مرتبط نظامی و انتظامی در این زمینه ورود جدی داشته باشد زیرا تمهیدات اتخاذ شده مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و به منظور کنترل شیوع این ویروس است و این امر در راستای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از به خطر افتادن بهداشت عمومی و مساعدت لازم در جهت کنترل هر چه بهتر مبادی ورودی شهر‌ها می باشد.

وی  درپایان از فعالیت شعب کشیک در استان در ایام تعطیلات نوروز در راستای خدمت رسانی هرچه بهتربه مردم خبر داد و اظهار داشت: کلیه شعب  قضایی استان  در ایام نوروز  فعال بوده و قضات کشیک  برای ارائه خدمت رسانی هرچه بهتر به مراجعین  در تمامی حوزه های قضایی آماده به خدمت می باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز