خبرگزاری کار ایران

به بهانه روزهای کرونایی مازندران؛

مازندران،بودجه استانی و خدمات ملی

asdasd
کد خبر : ۸۹۰۹۱۶

استان مازندران هر ساله میزبان میلیون ها مسافر از اغصی نقاط ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کشور است.

استان مازندران هر ساله به دلیل شرایط جغرافیایی خدادادی،وجود دریا،جنگل و شرایط آب و هوایی مناسب و همچنین به دلیل قرار گرفتن در  مسیر تردد به استان خراسان رضوی و شهر مقدس مشهد میزبان میلیون ها مسافر بوده است.

مسافرانی که میزبانی آن ها مستلزم هزینه هایی فارغ از بحث بودجه استانی است.

این حجم تردد و پذیرش مسافر از اقصی نقاط کشور خدماتی ملی را می طلبد و این موضوعی است که سال هاست از مازندران فریاد زده می شود اما صدای مظلومیتش به گوش مسئولین کشوری نمی رسد و شاید نمی خواستند که بشنوند!

ویروس کرونا،این مهمان ناخوانده اما مهر تائیدی بر این ادعای مظلومیت مازندرانی ها و دریافت بودجه استانی و ارائه خدمات ملی دارد!

طبق شنیده ها این روزها که بسیاری از مراکز درمانی استان در بحران این ویروس خطرناک باید در اختیار هم استانی ها باشد توسط مهمانی که از استان های دیگر به مازندران سفر کرده اند اشغال شده است و علی رغم تمامی درخواست ها و هشدارها از هم وطنان باز هم تردد به استان کم نبوده و اگر بگوئیم یکی از دلایل اصلی افزایش شیوع ویروس کرونا در مازندران همین ترددها بوده است گزاف نگفته ایم!

امیدواریم دولت در اختصاص بوجه مربوط به مقابله با ویروس خطرناک کرونا این بار به استان مازندران ملی نگاه کند!

خدایا چنان کن سرانجام کار/تو خوشنود باشی و ما رستگار

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز